IBX system / Dadi´Oil

(Slika preuzeta sa službene FB stranice IBX Hrvatska)

Muče Vas tanki i slabi nokti koji pucaju i listaju se? Ako je Vaš odgovor da, onda nastavite čitati. 

Današnji post je posvećen jedinstvenom proizvodu koji ojačava Vaše nokte već nakon par tretmana, a vidljivo poboljšanje možete uočiti već nakon prvog tretmana.

No, da Vam prvo predstavim IBX sistem i kako je on nastao.
" Jim i Linda Nordstrom poznati su stručnjaci na području kozmetičke industrije, posebice u onom dijelu koji je posvećen njezi, nadogradnji i uljepšavanju noktiju, cijeli svoj život. U potpunosti razumiju činjenicu da je svaku klijenticu potrebno usrećiti! Razvili su IBX sistem nakon što je Linda odlučila prekinuti mirovinu i posvetiti se svom snu te podijeliti svoje bogato znanje sa svijetom. U to vrijeme trajni lakovi su tek izišli na tržište i par je želio osmisliti profesionalni tretman koji bi nadopunio tu uslugu. Tako se IBX rodio!"
IBX pomaže pri prirodnom rastu noktiju, ima produljeno djelovanje na prirodan nokat, te potiče rast i sprječava daljnje listanje.
Sve ovo čini IBX odličnim dodatkom trajnom laku. I same vjerojatno znate, da svaki nokat koji je duže vrijeme prekriven, nakon uklanjanja oslabi. 

Pitate se kako IBX djeluje??


(slika preuzeta sa službene FB stranice IBX Hrvatska) 
 
Za razliku od ostalih proizvoda namijenjenih obnovi noktiju koji tretiraju isključivo površinu,  
IBX prodire u nokat pomoću topline i zapečačuje se led svijetlom. Ovaj sistem spaja gornje
slojeve nokatne ploče kako bi hranjive i ojačavajuće stvari ostale u noktu i podarile odmah 
vidljiv rezultat. Nije ga potrebno uklanjati jer trajno ostaje u noktu dok isti ne izraste.
 
Vjerojatno Vas zanima i šta to IBX sadrži. E pa on se sastoji od:
  • avokadovo ulje sadrži vitamin A, D i lecitin, te ima hidratizirajuća svojstva 
  • jojoba ulje stimulira penetraciju gore spomenutih hidratizatora 
Posebno razvijen ojačivač je zapravo sistem monomera čije molekule se povezuju jedne s drugima čim prodru unutar nokatne ploče.

Koliko često se treba IBX koristiti?

Kod osoba koje redovito stavljaju trajni lak, preporučljivo je IBX sistem nanijeti svaki puta prije ponovne aplikacije trajnog laka. Ako pak povremeno nanosite trajni lak, IBX je potrebno nanijeti nakon uklanjanja trajnog laka. 
Također, ako ne nanosite trajni lak i samo želite lijepe i njegovane nokte,  IBX se nanosi u fazama.

 (Slika preuzeta sa službene FB stranice IBX Hrvatska)

Naravno, osim njegovanih noktiju, posebno pažnju trebamo posvetiti i kožici oko noktiju. A za to će se pobrinuti odlično Dadi´Oil. Njega sam Vam već spomenula u favoritima za prošli mjesec. Pa da Vam ga predstavim u potpunosti.

 

 

Dadi´Oil sadrži 95% certificiranih organskih sastojaka koji su namijenjeni za oporavak noktiju i kože. Također se može koristiti i za njegu kože. 

Sastojci:
  • avokadovo ulje - visok sadržaj vitamina A i D
  • ekstra djevičansko maslinovo ulje  koje djeluje protuupalno
  • jojobino ulje koje ubrzava upijanje
A da nebi sve ostalo na riječima, da Vam u slikama pokažem svoje stanje noktiju od prije tretmana, nakon jednog tremana i trenutno stanje nakon četvrtog tretmana.



Došla sam sa tankim, puknutim noktima. Više ni sama nisam znala šta bi i kako bi to rješila.


Možete i same vidjeti koliko nokti bolje izgledaju već nakon jednog tretmana. Naravno, nokti su i dalje bili osjetljivi, tanki, lomljivi, ali vidio se pomak.


Nakon četvrtog tretmana se vidi već veći pomak. I samo izgledom, ali i kao što vidite, nokti su narasli. Od tretmana do tremana rastu sve brže. Naravno, ima i danas pucanja, ali to se sada događa na jednom, maksimalno dva nokta, dok su ranije svi redom pucali. Sada su mi nokti i puno deblji i  jači. Nastavljam s tretmanima kako bi još više ojačala svoje nokte.

U prošlomjesečnim favoritima sam spomenula i neke stvari vezane uz Dadi´Oil koje su Vas zaintrigirale. A to je da sam pomoću njega liječila žuljeve na nogama, odnosno nožnim prstima. DA, istina je! I to sam otkrila sasvim slučajno da mi ono pomaže. Kako sam dobila nakon prvog tretmana ovo malo ulje od 3,75ml za probu, tako sam ja mazala kožicu oko noktiju na nogama, i užasno mi je smetao jedan žulj na malom prstu. Imala sam ranu koju su mi napravile otvorene sandale, i kad sam već mazala kožicu oko noktiju, pomislim si, idem ja namazati i to. Ne može mi ništa biti, prirodno je. Kad sam idući dan vidjela da mi se već na tom mjestu napravila krastica, bila sam iznenađena i presretna. Uvjerila sam se na svom primjeru kako je ono odlično i za takve stvari, a ne samo za njegu kožice oko noktiju. Čitala sam po internetu i da su ga ljudi upotrebljavali i za zacjeljivanje rana nakon operacije. Nevjerojatno, zar ne? 

Inače, IBX sistem kao i Dadi´Oil su dostupni jedino u salonima, šta je velika šteta, jer ovo ulje bi trebalo biti u slobodnoj prodaji kako bi ga mogle nabaviti i žene koje se ne bave noktima. Cijena IBX tretmana je oko 40-ak kuna u većini salona, a dostupne možete provjeriti na linku popis salona

Danas sam Vas zagnjavila malo podužim postom, ali jednostavno nisam mogla to skratiti toliko, a da Vas o svemu informiram.  Ako želite saznati još više, posjetite službenu FB stranicu IBX Hrvatska.  

Eto, toliko od mene za danas. Ako imate dodatnih pitanja u vezi IBX ili trebate preporuke, slobodno mi se javite.





*tekst s osnovnim karakteristikama IBX sistema je preuzeta sa službene FB stranice IBX Hrvatska*


Primjedbe