Favoriti mjeseca - lipanj


Kao i inače, na kraju svakog mjeseca donosim Vam svoje favorite. Nema ih puno, ali su po meni baš nekako uvod u ljeto.

Za početak, to su ova dva Essence matt touch blush rumenila o kojima sam Vam već pisala, a ako ste slučajno preskočili taj post, možete ga pročitati ovdje. Savršena rumenila za ljetne dane, ali i zimske. Ostaju na licu dok ne skinete cijelu šminku, daju lijepi mat izgled i prirodnu boju licu.


Idući na redu je Dadi´Oil ulje za kožicu oko noktiju. O njemu ćete moći više čitati u jednom od idućih postova koji Vam pripremam. Ali mogu Vam reći da je savršeno, i to ne samo za kožicu oko noktiju nego ima i drugih primjena. Ja sam ga koristila za zacjeljivanje žuljeva. No, više ćete još moći čitati u postu.


Još jedan od favorita, nekako baš ljetni zbog mirisa je ova MyFace krema za ruke od vanilije i kokosa. Kupila sam ju u BIPI za 14,90kn. A trenutno je imate na akciji za 9,90kn. Sadrži glicerin, savršenog je mirisa, a Vaše ruke čini mekanima i njegovanima. Svakako ju kupite ako volite egzotični miris kokosa.


Kako nam je ljeto stiglo, moramo se zaštititi od štetnih utjecaja UV zraka. Tako nam iz Avona dolazi idući favorit, a to je UV sprej za zaštitu kose od sunca. Ja sam ga nedavno nosila sa sobom na more, i moram priznati da me baš oduševio. Na samoj bočici piše da se treba obilno našpricati na mokru, prethodno ručnikom posušenu koju, ja sam to najčešće radila navečer kada bi isprala kosu od soli. Predivnog je mirisa, a moja kosa nije oštećena. Sadrži UV filter, proteine, pantenol i ekstrakt algi. Kreira zaštitni sloj koji štiti kosu od sunca, isušivanja, blijeđenja boje, te soli.
 
Cijena u aktualnom katalogu mu je 25kn.


I zadnji, ali možda čak i najdraži favorit prošlog mjeseca, ali bit će i dulje, je ovaj Organic orange & sugar piling za tijelo kupljen u Bio&bio. Ovo je nešto savršeno. Ja sam se zaljubila odmah, miris je predivan, pravi ljetni piling. Cijena mu je nevjerojatnih 27,90kn. Moći ćete o njemu detaljno čitati u idućem postu. Tako da, ako Vas zanima, obavezno navratite idućeg petka na blog.



Koji su Vaši favoriti? Jeste isprobale koji od ovih?

Primjedbe

  1. Odgovori
    1. Ooo da :) Bas pravi ljetni. Obozavam ove osvjezavajucw mirise ljeti.

      Izbriši
  2. Super favoriti! Essence rumenila su jedna od mojih omiljenih, pogotovo volim slatka pakiranja iz limitiranih kolekcija. Gledala sam ovaj sprej iz Avona, ali sam zaboravila naručiti :D Inače nisam po drogerijama vidjela neki sličan proizvod. Ili samo nisam dobro gledala? :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, nisam ni ja vidjela nesto slicno. Al moguce da ima. Ali ja sam zadovoljna s ovim iz Avona, i cijenom i kvalitetom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljivi favoriti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljivi favoriti!! Ništa od navedenog nisam probala! Zanima me recenzija ovog ulja, i način kako si ga koristila za žuljeve!! Počela sam trčati i muku mučim sa žuljevima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Post o ulju i cijelom ibX tretmanu bit ce uskoro na blogu!

      Izbriši

Objavi komentar