Avon Shine Burst ruževi za usne

(Slika preuzeta s interneta)

U novoj kampanji (kampanja 11), Avon nam donosi novu liniju ruževa - Shine Burst. Samo za Vas naručila sam testere svih nijansa (sveukupno 15) i isprobala ih, te Vam u ovom postu donosim swatcheve istih. Cijena im je nevjerojatnih 29kn.

Avon o ruževima kaže:
"Blistavost sjajila, pokrivenost ruža za usne, miris ljetnog voća"
 Sastojci:

Ovi ruževi su grupirani u 4 kategorije: bež, ružičaste, crvene i ljubičaste.

Bež


Swatchevi bez svijetla
Swatchevi pod umjetnim svijetlom


Ružičaste


Swatchevi bez svijetla
Swatchevi pod umjetnim svijetlom


Crvene

Swatchevi bez svijetla


Swatchevi pod umjetnim svijetlom


Ljubičaste


Swatchevi bez svijetla
Swatchevi pod umjetnim svijetlom


Moj prvi dojam o ovim ruževima je dobar, radi se o dobrim hidratantnim ruževima kod kojih postojanost varira od nijanse do nijanse. Tako su svijetlije nijanse manje pigmentirane i kraće postojanosti. Dok su naravno, tamnije nijanse jače pigmentacije, pa tako i postojanosti. Moji favoriti su definitivno ljubičaste nijanse, odnosno Fresh Fuchsia, Plum Shock i Vivid Cherry.

Primjedbe

  1. i meni se ljubičaste jako sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam dva iz ove linije , i meni su vise za dnevnu upotrebu , ko voli kremaste i lagane ruzeve , preporučujem ih , ali ja vise volim neke jace i mat ruzeve hehe 💗💗

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar