Favoriti mjeseca - SVIBANJ


Još jedan mjesec nam je završio, pa imamo nove mjesečne favorite.

S obzirom da su nam stigli sve topliji dani, čak i vruči, počela sam se štititi od štetnih sunčevih zraka, a uz kremice koje su nam svima već dobro znane, jedan noviji proizvod je i Biobaza BEE BALM Sun & Sea Forever. Ja ga jednostavno obožavam, predivan miris ulja mrkve, kao i odlična zaštita za moje usnice. Definitivno ga preporučam svima!

U favoritima se našao i Loreal Infallible 24H matte tekući puder, o kojem sam Vam pisala prošlog petka. A ako niste vidjele, možete ovdje. Ovaj puder je stvarno otkriće ne mjeseca, nego godine! Savršeno prekrivanje, prirodan izgled, nema težine na licu. Ma jednostavno savršeno.

Idući na redu je i jedan novi proizvod na našim policama, a to je Batiste Sweet & Delicious Sweetie šampon za suho pranje. Dosad sam imala prilike isprobati dvije vrste Batiste šampona za suho pranje, o jednom sam Vam i pisala, te ga možete vidjeti ovdje, a drugi je Batiste Cherry. Iako su mi oba bila draga i odlično izvršavala posao za koji su namijenjeni, nekako mi je ovaj dosad najdraži. Ali o njemu Vam neću toliko pisati, jer će biti cijela recenzija.

I tu su još poneki Avonovi proizvodi, sa nekima ste već upoznati i kroz moje recenzije, a i favorite kroz zadnjih par mjeseci. Tako da se tu našla Avon NutraEffects BB krema koja je jedno vrijeme držala prvo mjesto u najčitanijim postovima. I meni je odlična, i taman za ova topla vremena, kad se želimo odmaknuti od teških tekstura i osjećaja maske na licu.

Avon Prime & Fix spray ste upoznali već, i vidim da je dosta cura zadovoljno s njime. Daleko najbolja i najjeftinija stvar za fiksiranje šminke. Avon je napravio odličan posao!

Ehh i jedan ne tako spominjan proizvod, barem ne kod mene na blogu, Avon Summer White miris, kao što mu i samo ime kaže, idealan miris za ljeto. Njega sam dobila u onom paketiću s kojim me Avon nedavno iznenadio, i jedan dan sam ga odlučila isprobati na ruci. Iako mi se na prvu i nije baš svidio, jer sam ljubitelj više slatkastih mirisa, s vremenom kako se miris upijao u kožu, davao je sve bolji miris. A i dugotrajnost mu je bila odlična. Tako da ga od tada stvarno često koristim, i zadovoljna sam s njim.


Eto, to je sve od mojih favorita za svibanj. Nadam se da Vam se sviđa i da dijelimo poneki favorit. Uživajte u ostatku petka, i naravno predstojećem vikendu! Čitamo se za tjedan dana!



Primjedbe

  1. Slažem se za puder, odličan je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam isprobala ovaj puder, ali mislim da ću morati..:) Ovaj Avonov parfemić imam, ali drugi (onaj narančasti) i u mjesec dana sam ga već pola potrošila. Odličan je za toplije dane!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj probaj ga definitivno! Stvarno je savrsen. Cula sam pohvale za taj narancasti miris, morat cu i njega isprobati :)

      Izbriši

Objavi komentar