Essence matt touch blush


Pozdrav cure, danas Vam donosim recenziju meni najdražeg rumenila. 
"Obojeni obrazi! Matt touch rumenilo nježne teksture stvara mat završetak na obrazima te pruža tvom licu svjež dodir boje za zdrav izgled."
Rumenilo dolazi u dvije nijanse, 10 peach me up! i 20 berry me up! Cijena im je 21,90kn u svim drogerijama. Pakiranje je od tvrde prozirne plastike, kao i većina rumenila. Sadrži 5g proizvoda.

Prvo sam kupila nijansu 20 berry me up!, nakon šta me oduševila na prvo korištenje, odlučila sam kupiti i drugu dostupnu nijansu, a to je ova na slici 10 peach me up! 


Boje su dosta pigmentirane, što znači da se lako može pretjerati. Izvrsno se blendaju, te traju sve do skidanja make up-a. Ova nijansa je idealna za proljeće i ljeto, iako je meni odličan i berry me up za sada. Svilenkaste je teksture, te daje prirodni izgled licu.



Jeste isprobale ova rumenila? Kako Vam se čine?

 

Primjedbe

  1. ista situacija, kupila berry me up, i sad planiram peach me up :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vidjela sam kod tebe da se premisljas oko ove peach. Vjeruj mi da je odlicna, i stoji svima. Bas onak njezna breskvasta nijansa. Definitivno ju kupi ;-)

      Izbriši

Objavi komentar