BATISTE Instant Hair Refresh Dry shampoo


U prošlom postu sam Vam u favoritima predstavila ovaj šampon za suho pranje. Osim što su sad već dobro znani Batiste šamponi promjenili svoj izgled, izbacili su na tržište i jedan novi Batiste SWEETIE. Moram priznati da mi je najslađi od svih, em po mirisu, em po ambalaži koja ima ove slatke babushke. 

Sweetie je prožet notama maline i vanilije koje pomažu ukloniti višak masnoće i oblikovati frizuru. 


Kao što vjerojatno već znate, Batiste šamponi za suho pranje dolaze iz Velike Britanije, dolaze u obliku spreja, te su idealni za sve tipove i boje kose, kao i za oblikovanje raznih frizura.


Jedan od glavnih sastojaka Batiste šampona je rižin škrob koji djeluje tako da skuplja masnoću te kosi daje osjećaj svježine. Ne ostavljaju tragove na kosi niti na odjeći.

Način korištenja je toliko jednostavan: dovoljna je minuta kako bi se proizvod raspršio po cijeloj kosi, umasirao u tjeme, te ostavio da kratko djeluje i nakon toga samo treba počešljati kosu.

Kako sam Vam već pisala o jednom Batiste šamponu, znate da sam bila oduševljena njegovim učinkom. Ovim sam još više zadovoljna, jer moja kosa u trenu djeluje kao da sam ju svježe oprala. Odličan mi je pomoćnik u danima kada mi se kosa zamasti, a nemam ju vremena oprati, ili samo želim malo osvježiti kosu za posao.

Miris je predivan, nije prejak kao što mi je npr. bio Batiste Cherry. Definitivno ću nakon šta potrošim ovaj ponoviti kupnju istog. S razlogom se našao u mojim favoritima.


Jeste isprobale novi Batiste šampon? Kakvi su Vaši dojmovi?

 

Primjedbe