AVON NutraEffects Miracle Glow Facial Oil


Danas Vam donosim još jedan novitet iz Avona iz meni najdraže NutraEffects linije, a to je Miracle Glow Facial Oil - lagano ulje za lice. 


Lagana, nemasna formula brzo se upija u kožu i dubinski njeguje. Prikladno za osjetljivu kožu. Hipoalergeno. Alergološki testirano. Bez parabena i boja. 


Ulje dolazi u staklenoj bočici od 30ml sa kapaljkom, koja omogućuje lakše doziranje. Bočica je spremljena u kartonsku kutiju, u kojoj se nalaze i upute sa osnovnim informacijama i načinom primjene.


Ulje sadrži 5 dragocjenih laganih ulja (+vitamin E):
  • ulje babassu palme koje potiče proizvodnju kolagena
  • ulje marakuje koje potiče proizvodnju elastina
  • ulje marule koje umiruje
  • ulje zelene kave koje hidratizira
  • laneno ulje koje jača prirodnu barijeru kože 


Način primjene je jednostavan: Obavezno nanijeti na očišćenu kožu. Dvije do tri kapi ulja nanijeti na dlan, te malu količinu proizvoda nanijeti na čelo, obraze i bradu. Prstima nježno umasirati u cijelo lice i vrat.


Sastojci: 
Caprylic/Capric Triglyceride, Neopentyl glycol diheptanoate, Octyldodecanol, Dimethicone, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Trisiloxane, Olea Europaea Fruit Oil, BHT, Parfum, Passiflora Incarnata Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Linum usitatissimum Seed Oil, Coffea Arabica Seed Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Tocopherol

Ispod pogledajte odličan video gdje je točno prikazan način primjene ovog ulja.


Ulje primjenjujem navečer nakon šta očistim lice, i prvi tren nakon nanošenja koža lica se čini masnom, ali već nakon par minuta, a pogotovo ujutro imate lijep i zdrav izgled kože. Koža je mekana, a i ujutro šminka bolje sjeda na lice.

Najvažnije je ne pretjerati s količinom. Doslovno su Vam dovoljne 2-3 kapi za cijelo lice. Inače će Vam se lice zamastiti i nećete dobiti željeni rezultat. 

Trenutno je ulje dostupno u aktualnom  Avon katalogu koji traje do 05.07. po cijeni od 49kn.

Kao i s ostalim proizvodima iz ove linije, tako sam i s ovim malo je reć, ODUŠEVLJENA. Preporučam ga svima, ali baš svima. I Vama sa suhom kožom, kao i masnokošcima, te mješovitoj koži. 

Primjedbe

  1. Baš sam ga gledala u aktualnom katalogu, jer ja obožavam ulja, ali sam ga preskočila i kupila one mirisne sprejeve :D
    Koji mu je sastav?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo nadopisala sam sastav, tako da se sada i to može vidjeti. Ali definitivno probaj ovo ulje. Meni je stvarno savršeno.

      Izbriši
  2. nisam fan ulja na mom licu, ali s obzirom na to da su svi oduševljeni s ovim novitetom, možda ga i sama naručim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja, jer sa masnom T zonom nisam znala kako ce reagirati moja koza. Ali isla sam probati i drago mi je da jesam. Probaj, nije prevelike cijene da kasnije pozalis ako ti ne pase. Ali sumnjam da ti nece pasati.

      Izbriši

Objavi komentar