HIT SEZONE! - nijanse nadahnute voćem


Avon nam u novom katalogu donosi 3 nove nijanse Absolute Hidrokolor ruževa, nadahnute voćem.

Evo šta nam oni kažu o ovim ruževima:
"2u1 boja i njega usana s vitaminima E i C, hidratantnim sastojcima i kolagenom."
Dakle, ruževi dolaze u 3 nove nijanse - Creamy Melon, Plush Plum i Lovely Cherry. Sve tri su kremaste teksture. Paa evo par riječi o svakoj.

1. Creamy Melon


Ova nijansa je nježno ružičasta prema blijedo narančastoj. Lako nosiva, odlična za svakodnevnu primjenu. U jednom premazu ističe prirodnu boju usnica, dok sa drugim već lagano daje intenzivniju boju.


2. Plush Plum


Ružičasta prema blago ljubičastoj nijansi. Ja ju obožavam. Nosim ju često na posao, paše uz sve kombinacije. A usnicama daje baš taj voćni izgled.


3. Lovely Cherry 

 

Višnja, ukusna višnja. Mmmm, definitivno je prvo šta pomislim kad vidim ovu nijansu. Nosiva nekome za posao, a nekome više u večernjim izlascima. Podigne svaki outfit, ali i uz samo maskaru na očima daje potpun make up.


Swatchevi na ruci:


Redovna cijena ovih ruževa je 50kn, a sada su u prodaji za samo 29kn

Mene su razveselile ove proljetne, voćne nijanse već dobro poznatih Avonovih ruževa. Nisu tolike dugotrajni kao matt ruževi, ali opet traju duže od sjajila i uz neki popravak s vremena na vrijeme. Lagana tekstura je idealna za ovo proljetno vrijeme kad se ne nosi neka preteška šminka. 


Kako Vam se čine ovi ruževi? Budete ih isprobale, ako već niste?






*PR proizvod*

Primjedbe

  1. Ajme super. Sviđaju mi se. Bas sve tri. Iako sam je vise za Pink boje, ove su jednako dobre. Odlične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, znam da jesi. Čak sam razmišljala da ti se bude sviđala Plush Plum :)

      Izbriši
  2. super su mi njihovi novi karmini i opcenito volim avon proizvode :D totalni hit iz zadnjeg kataloga su mi lakovi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo da, lakovi su odlični! Stvarno savršene boje :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se Lovely Cherry nijansa, ove druge dvije su mi preslabo pigmentirane!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se s tobom. Iako ih je bilo dosta tesko uslikati, nikako uhvatit pravu nijansu. Meni je cak i super Plush Plum. Uzivo je puno bolja nego na slici.

      Izbriši

Objavi komentar