Favoriti mjeseca - travanj


Novi mjesec, znači da imamo i neke favorite za prethodni. Danas Vam donosim par kozmetičkih i jedan nekozmetički proizvod.

Prvi proizvod je prošlog puta recenziran Avon magix Prime and set spray. Uvrstila sam ga skoro u svakodnevnicu, za posao mi je savršen kao primer. Moj make up je isti i nakon 8h kao i ujutro kada ga stavim. Ako niste pročitale recenziju, škicnite ovdje


Essence All about matt! se je već našao jednom na mojoj listi favoriti. Mislim da Vam je to dovoljan znak da ga obožavam. 

Idući proizvod je baza za sjenilo od Avona u nijansi Light Beige. Inače sam ljubitelj kremastih baza za sjenilo, a ova je stvarno ispunila sva moja očekivanja. Cijena joj je 29kn, a ovu količinu ću sigurno imati par mjeseci, što je odličan omjer cijene i količine, a naravno i kvalitete. Jer moje sjenilo stoji na očima, kao i kad sam ga nanijela. I naravno, puno su intenzivnije boje sjenila.





Među kozmetičkim favoritima našao se i Essence ruž u nijansi 06 Barely there!

                 

Osim što u zadnje vrijeme obožavam nositi mat ruževe, volim i odlične Essence ruževe, pogotovo ovaj. Na slici se toliko ne može primjetiti, ali boja je između roze i smečkaste. Savršena za svaki dan, za na posao idealna. 

Zadnji favorit za travanj spada u nekozmetičke proizvode, a to je torbica iz Deichmanna koju obožavam.


Odkad su stavili sliku na svoju službenu FB stranicu, znala sam da ju moram imati. Volim crvenu boju, a ova torbica je toliko slatka, da ju jednostavno nisam mogla izbaciti iz glave. Tako da sam se jedan vikend uputila s dragim u City Centar One i tražila ženu dal imaju u crvenoj boji, s obzirom da je bila izložena samo crna (inače ima i bež). Kada mi ju je donijela, bila sam sretna ko malo dijete. Naravno da sam ju odmah uzela, i prisutna je u svim mojim izlascima, kavama, šetnjama gradom. Podigne svaku kombinaciju, u nju stane sve što Vam je potrebno, ima dovoljno mjesta za sve. A jedva čekam da dođe toplije vrijeme da ju mogu iskombinirati sa sandalama koje su isto iz Deichmanna.

Ovo su bili svi moji favoriti u travnju, nadam se da dijelimo neke. 

Koji su Vaši favoriti?
 

 

Primjedbe

  1. razmišljam o kupnji essence pudera :D
    čitam više pozitivnih recenzija nego negativnih,pa.. moram ga imati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :) Ma ja sam bas zadovoljna s njim. Izmatira lice u trenu, i drzi stvarno dugo. I nema taj brasnasti efekt kako neke pricaju. Neznam, ja ga barem nemam. Ne stavljam previse, tek toliko da nemam sjaj.

      Izbriši

Objavi komentar