DOVE gelovi za tuširanje


Iako sam dosad bila vjerni kupac Fa tuširalica, odlučila sam isprobati nešto drugačije. Taman je u BIPI bila akcija 1+1 gratis na Dove gelove za tuširanje, te sam uzela za probu. A kakav je moj prvi dojam, pročitajte u nastavku posta.

Naravno, kako sam ja tip osobe koju će privući miris proizvoda, tako sam se "šnjofajući" odlučila za ove dvije vrste: Purely pampering pistachio cream with magnolia i Caring protection.


Oba dva gela su dosta guste, kremaste teksture. Ovaj od pistacija se baš i ne pjeni najbolje, dok Caring protection je toliko nježan, pjenast. Koža nakon njega je baš mekana i mirisna.
S obzirom da imam dosta suhu kožu tijela, bitno mi je da gel pruža hidrataciju, a to čini upravo ovaj iz linije Caring protection. Nakon njega mi čak ni losion za tijelo ne treba.

Pakiranje je standardno, plastične bočice sa čepom na klik. Dobro se zatvaraju, i nema straha od prolijevanja.

Purely pampering
 
 

 
Sastojci:



Caring protection





Sastojci:



Ako si razmišljate o kupnji Dove gela za tuširanje, odaberite neki iz linije Caring Protection jer su definitivno kremastije teksture, i bolje njeguju kožu. A i imaju divne mirise, bez obzira na privlačni pistacio i slične njemu.


Jeste isprobale koji od Dove gelova? Kakvi su Vaši dojmovi?

 


Primjedbe