Sve o intimnoj njezi i Chilly proizvodima

Danas sam se odlučila dotaknuti i ove teme, koja je po meni, dosta bitna za nas žene. Održavanje intimne higijene nam pomaže kod sprječavanja ozbiljnih zdrastvenih problema.

Postoji i nekoliko pravila kako održavati čistim "ono dolje" područje. Vjerojatno sve to znate, ali valja ponoviti. Tako su neka od njih:
  • korištenje običnih sapuna ili gelova za tuširanje može narušiti prirodnu floru vagine, jer su namijenjeni održavanju prirodne pH vrijednosti kože koja je veća od normalne pH vrijednosti zdrave vagine
  • nošenje pamučnog donjeg veša omogućuje koži da diše, a treba izbjegavati nošenje uskih hlača
  • uvijek koristite mekane ručnike s kojima se brišete
  • brisanje sprijeda prema nazad
  • tokom menstruacije, preporučljivo je higijenske uloške mijenjati svaka 2 do 4 sata
Najbolji proizvod za održavanje intimne njege su mi tekući sapuni posebno proizvedeni za tu namjenu. Iako sam isprobala dosad razne, nekako mi najviše odgovaraju oni marke Chilly. A kako je svaka žena drugačija, Chilly nudi čak 3 vrste intimnih sapuna za različite potrebe žena, kao i tri vrste vlažnih maramica.

Tekući sapuni za intimnu njegu

(Slika preuzeta s interneta)
1) Chilly with antibacterial je tekući sapun za intimnu njegu s ekstraktima timijana i kadulje koji svojom aktivnom formulom štiti intimne dijelove od neželjenog utjecaja bakterija. Osobito se preporuča u slučaju upale, za vrijeme mjesečnice i tijekom trudnoće, kao i nakon boravka u fitness centrima, bazenima i javnim prostorijama gdje je moguća veća koncentracija bakterija.
2) Chilly fresh je sapun za intimnu njegu koji zahvaljujući prirodnom mentolu pruža osjećaj svježine, te dugotrajnu zaštitu. Namijenjen je ženama za vrijeme mjesečnice, nakon sportskih aktivnosti, u slučaju pojačanog znojenja osigurava dugotrajnu svježinu.
3) Chilly delicate tekući sapun za intimnu njegu sa svojom umirujućom formulom namijenjen je svim ženama, posebno onima sa osjetljivom kožom i sluznicom. Sadrži ekstrakte hamamelisa i aloe vere koji nježno djeluju na pH vrijednost sluznice ublažavajući neugodan osjećaj nadraženosti i suhoće rodnice.

Maramice za intimnu njegu

Chilly delicate intimne maramice posebno su namijenjene za osjetljivu kožu i sluznicu.

(Slika preuzeta sa interneta)

Chilly fresh intimne maramice su namijenjene za korištenje u vrijeme menstruacije i nakon sportskih aktivnosti.

(Slika preuzeta sa interneta)

Chilly with antibacterial intimne maramice namijenjene su za korištenje u slučaju upale, za vrijeme mjesečnice i tijekom trudnoće, te nakon boravka u prostorijama s povišenom koncentracijom bakterija.

(Slika preuzeta sa interneta)

Chilly proizvodi su hipoalergijski, klinički testirani i i njihova pH vrijednost je u skladu s prirodnom fiziološkom pH vrijednosti rodnice.

Ja sam najviše zadovoljna s tekućim sapunom Chilly with antibacterial i jedino njega koristim. Često zna biti i na akcijama u DM-u. Inače mu je cijena 32,99kn.

Cijena intimnih maramica je 18,99kn.

Ako neznate koji bi bio pravi tekući sapun za Vas, možete na stranici Koji proizvod je pravi za mene? izabrati od ponuđenog kada želite koristiti sapun i šta želite, kakvu funkciju da obavlja. I prikazat će Vam najbolji proizvod za Vaše potrebe.

Još jedna zanimljivost je da su Chilly proizvodi za intimnu njegu jedini s preporukom Hrvatskog društva za ginekologiju i opstetriciju (HDGO).


Kako Vi održavate intimnu higijenu? 


Primjedbe

  1. Ja koristim Avonov gel, ali imam dojam da me isušuje. Sigurno cu probati Chilly!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajooj, to nikako nije dobro. Probaj Chilly, ja sam prezadovoljna stvarno. Cak mi ni Nivein Intime ne pase kao ovaj. Odkad ga koristim nemam nikakvih bakterija.

      Izbriši
  2. Meni je chilly antibacterial odličan. Doduše nisam s drugim eksperimentirala. Ali probala sam chilly fresh maramice i uh ne bi opet :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam probala maramice, iako sam imala u planu. Ali naravno isto antibacterial

      Izbriši
  3. Ne vidim često postove ovog tipa i baš mi je drago što ih ipak netko piše. Svi smo se više manje usmjerili na nekakvu kozmetiku, a zaboravljamo često da nam to ništa ne znači ukoliko se bilo što u našem organizmu poremeti.
    Inače koristim Nivein gel od kamilice i poprilično sam zadovoljna, nekako gdje god vidim da piše kamilica mislim da ne može biti loše, ipak je kamilica nježna i umiruje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i ja sam primjetila da je malo njih koji pisu o ovoj temi, ali stvarno, ona je jako bitna za nas zene. Mozemo mi bit lijepe i sređene izvana, ali ako nismo iznutra, to nam prakticki nista ne znaci. Jer zdravlje je na prvom mjestu. Sto se tice Niveinog gela od kamilice, ja sam ga ranije koristila i tada je zadovoljavao moje potrebe. Ali sad mi nekako vise odgovara ovaj od Chilly-ja.

      Izbriši

Objavi komentar