New in! AVON MagiX Prime & Set spray


Danas Vam donosim još jedan novitet iz Avona, a to je MagiX Prime & Set spray. Poboljšano staro izdanje fiksatora za make up. Nažalost to izdanje nisam probala, ali zato ovo jesam i ako Vas zanima kakvo je moje mišljenje o njemu, nastavite čitati ovaj post.


Proizvod dolazi u poluprozirnoj, crnoj bočici od 125ml sa raspršivačem. Trenutna cijena u aktualnom katalogu je 29kn, dok mu je regularna cijena 50kn.

Što se tiče samog raspršivača, omogućuje ravnomjerno nanošenje proizvoda, te su meni dovoljna 3-4 pritiska.


Nema neki poseban miris, što je dobro. Barem meni osjetljivoj i alergičnoj osobi. Inače i od običnog parfema znam kihat.


Sastojci:
Aqua, PVP, Alcohol Denat, Imidazolidinyl Urea, Disodium EDTA, Lecithin, C12-15 alkyl benzoate, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Beta Carotene, Helianthus Annuus Seed Oil


Dakle, kao što mu i sam naziv kaže, možete ga koristiti u dvije svrhe: kao primer i kao fiksator. Ja ga najčešće koristim kao primer, jer mi sad po ovim vručinama više paše da ne mackam previše s rukama po licu i nanosim standarde kremaste primere.

Nakon nanošenja treba pričekati cca minutu da se proizvod upije u kožu. Možda ćete osjećati lagano zatezanje lica, ali to je samo dok se ne upije. Nakon toga, normalno nanosite make up kao i inače.

Moram priznati da puder i BB krema puno bolje sjednu na lice i ljepše izgledaju, nego nanešeni na čisto lice. A tako nanešeni make up traje dosta dugo, ajmo reć maksimalno 8h, znači samo nanesen kao primer. Kao fiksator vjerojatno i dulje, ali ja se još nisam našla u prilici da ga i tako isprobam. Ako imate masniju kožu lica, znajte da ovaj proizvod nema funkciju matiranja, što znači da će Vam se T zona mastiti svejedno. Ali to upijete sa malo wc papira i to je riješeno. Bitno da make up stoji na Vašem licu kao kad ste ga nanijeli.

Kao što ste mogle vidjeti na zadnjoj slici, a i ispod sam Vam ih napisala, ovaj proizvod sadrži alkohol kao i većina sličnih proizvoda. Tako da po meni nije pametno ga nanositi svakodnevno na lice, opreza radi, zbog isušivanja.

Definitivno se isplati kupiti ovaj proizvod, pogotovo kad se nađete u prilici da Vam treba make up držati što duže. A ne želite davati novce za skuplje proizvode koji rade isto što i ovaj.

I još jedna mala preporuka, ako koristite ovakve proizvode koji sadrže alkohol, potrebno je dobro hidratizirati kožu da nebi došlo do isušivanja. A i make up će uvijek ljepše izgledati na njegovanom licu.


Koristite li Vi fiksatore? Koji Vam je najdraži?


Primjedbe

  1. Ovaj vikend sam imala prilike dobrano istestirati ovaj proizvod, kako na sebi tako i na klijenticama. Drži odlično. Meni je make up bio gotovo nepromijenjen 12 sati, a ženskica koju sam imala zakazanu u 13:30 na kojoj sam koristila Avon Magix kompaktnu podlogu kao primer i ovaj sprej kao fiksator, došla mi je drugi dan reći da joj je šminka kad je došla kući u 4 ujutro izgledala jednako dobro :) Tako da od mene palac gore :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee odlično! Baš mi je drago da ti se sviđa. Ja sam jako zadovoljna, a i omjer cijene i kvalitete je stvarno odličan! :D

      Izbriši
    2. Joj da, to sam zaboravila pohvaliti, cijena je stvarno super, a i količina je izdašna. Po mojoj procjeni ako se koristi u privatne svrhe, trebala bi na svakodnevnoj bazi izdržati godinu dana jer nam je za vikend kroz ruke prošlo između 150 i 200 cura i potrošeno je oko pola bočice.

      Izbriši
    3. Da, slazem se s tobom. Dugo ce potrajat :)

      Izbriši

Objavi komentar