Favoriti mjeseca - ožujak


Evo nas i na početku novog mjeseca, što znači da za prošli imamo i nekoliko favorita. Nema ih puno, ali opet dovoljno.

Za početak, proizvod koji sam najviše koristila u prošlom mjesecu su čak dva Avon ruža, a to su Hidrokolor Perfectly Matte u nijansi Pure Pink i mali testerčić u nijansi Ideal Lilac koji ću definitivno naručiti u full size-u. 


Idući proizvod koji se našao među mojim favoritima je definitivno Catrice Multi Colour rumenilo, jednostavno ga obožavam. Daje prirodnu boju licu, a podigne cijeli make up.


Tu se našao i Essence all about matt! fiksirajući puder. S njime moj tekući puder izdrži još dugo i T zona se ne zamasti u roku "keks". Ako još niste probale, definitivno ga preporučam.


Od dekorative bi još izdvojila i She sjenila za obrve koja obožavam. Trenutno koristim ovu tamniju nijansu jer mi više odgovara. Imam osjećaj kao da ga ni ne koristim, stvarno dugo traje.


Među favoritima se našao i Avonov miris Silky Soft Musk. Pravi proljetni miris, odkad mi je stigao ne odvajam se od njega.


I zadnji favorit za prošli mjesec je Fa gel za tuširanje. Moja koža nakon tuširanja je toliko mekana, svilenkasta i mirišljava. Obožavam sve njihove gelove za tuširanje. Za ljeto biram više osvježavajuće, dok ovako preko zime koristim ove nježne.


Toliko o mojim favoritima za ožujak. Dijelimo li barem neke? Pišite mi u komentarima! Do idućeg puta Vas sve lijepo pozdravljam!

PS. Pazite da Vas netko ne prevesla danas, ipak je 1. April!!

Primjedbe

  1. I kod mene su dva Avon mat ruža među favoritima, ali u nijansama Berry blast i Marvelous mocha. Imam i ovo Catrice rumenilo, ali nekako se s njim nisam baš baš našla, ne znam zašto...Silky soft musk - ma što reći - nisam mogla dočekati da mi stigne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo favorite. Avon mat ruzevi su mi genijalni, najradije bi ih sve pokupovala. Al idem nijansu po nijansu. Ostalo testeri pa onda odlucujem dalje.

      Izbriši

Objavi komentar