AVON Nutra Effects BB krema


S toplijim vremenom odlučujemo se i za lakši make up, a između ostalog i za lakšiju podlogu za lice. Tako umjesto teških pudera odabiremo sve popularnije BB kreme. Jedna takva dolazi nam i iz Avona. Iz već poznate linije krema, Nutra Effects, Avon nam donosi i dvije nove BB kreme, regularnu i matirajuću. 


Ove BB kreme dolaze u dvije nijanse, Medium i Light. Sadrže zaštitni faktor 15.

Iz Avona kažu:
"Naša nova BB krema za lice sadrži ekstrakte chia sjemenki i sjemenki rajske ptice. To je kombinacija sastojaka za ljepši izgled kože. Istovremeno hidratizira i pruža ujednačen ton, te zdrav i blistav izgled. "
Nova regularna BB krema u trenu ujednačava ton kože, ujednačava pokrivenost, umanjuje vidljivost nedostataka, hidratizira kožu, te daje blistav efekt. Dok matirajuća BB krema prekriva nesavršenosti, umanjuje vidljivost pora, hidratizira, ujednačava ton i matira, te ima postojan učinak tijekom cijelog dana.


Kreme su bez parabena i boja, alergološki testirane, te su prikladne za osjetljivu kožu lica.



BB krema dolazi u tubici od 30ml, sa čvrstim čepom na otvaranje. 


Ja sam sebi, naravno, kao što vidite uzela matirajuću BB kremu u nijansi Light, s obzirom na moju masnu kožu lica te boju tena.

Stvarno sam zadovoljna ovom BB kremom i mislim da ću odsada samo nju koristiti. Lijepo prekriva, čak ima i ugodni, blagi miris, a i stvarno u roku par sekundi od nanošenja fino zamatira kožu lica. Toliko je lagana i kremasta dok ju nanosite, da uživate nanoseći ju.


Što se tiče trajnosti, moje lice se počne mastiti tek nakon 3-5 sati od nanošenja i to samo T zona, što joj je veliki plus. Pogotovo za svakodnevno korištenje za posao.

Za sve one koje zanimaju i sastojci ove BB kreme, evo slike:


Ove dvije BB kreme možete pronaći u novom Avonovom katalogu, koji vrijedi od 13.04., po cijeni od nevjerovatnih 45kn

Ako želite isprobati neku od ovih krema ili bilo koji drugi proizvod, a nemate svoju Avon Lady, slobodno mi se obratite kako bi Vam ih naručila. Kad katalog bude na netu, stavit ću Vam link da možete online pogledati.

Evo aktualnog kataloga: Avon_kampanja 06


Uživajte u ostatku petka, te predstojećem vikendu! :)


Primjedbe

  1. I ja preferiram BB kreme za topliji period godine. Prije sam koristila Loreal Skin Perfection BB kremu koja je super odgovarala mojoj koži. Nakon nje sam koristila Garnierovu koja mi nije baš najbolje sjela, a sad sam naručila Holika Holika BB kreme i nadam se da će mi odgovarati. Kakvo je prekrivanje Avonove BB kreme?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrivanje joj je srednje. Moze se nadograditi u slucaju jacih pristica.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar