MAX FACTOR Miracle Match Foundation

 

Heeej drage moje! Jeste već u pripremama za Uskrs? Ako jeste, pravo je vrijeme za odmor uz današnju recenziju novog Max factor-ovog Miracle Match tekućeg pudera.
"Miracle Match tekući puder je revolucionaran proizvod koji kombinira savršeno prilagođavanje nijanse i novu blur tehnologiju koja zamagljuje nesavršenosti na koži. Osjećaj prilikom nanošenja proizvoda je poput onog kad nanosimo kremu zbog izrazito hidratizirajućeg učinka. Miracle Match je prvi Max Factor tekući puder koji sadrži novi silikonski sastojak koji osim što iznimno vlaži kožu, omogućuje dobru razmazivost."
Iz Max Factora ga preporučuju za savršen nude look zbog preciznog prilagođavanja nijanse, srednjeg prekrivanja i prozračnog izgleda kože zdravog sjaja.

Puder dolazi u staklenoj bočici od 30ml sa pumpicom, te plastičnim čepom koji dobro prianja na bočicu, baš kao i Max Factor Facefinity. Neznam kako vi, ali ja baš i nisam ljubitelj tih staklenih bočica, jer moram biti jaaako oprezna s njima da mi ne padnu i razbiju se. Ali pumpica mi je super, jer mogu kontrolirati koliko pudera želim.


Dakle, zašto sam kupila ovaj puder? E pa zato jer obožavam Max Factorov Facefinity 3u1 tekući puder i jako sam zadovoljna s time kako mi izgleda lice nakon njegovog nanošenja. ALI, nažalost kupnja ovog pudera mi je bila totalni FAIL jer apsolutno nije namijenjen masnokošcima. Iako ja njega fino zakamufliram i sa puderom u kamenu i sve, ali moje čelo se nakon nekoliko sati sjaji kao da sam ulje stavila. Ali moram priznat da traje na licu sve dok ga ne skinem sto je plus. Ali drage moje, koje imate masnu kožu lica, odnosno masnu T zonu kao ja, izbjegnite ovaj puder u širokom luku. Osim ako ste u prilici upiti višak masnoće sa T zone svakih par sati. Da, fulala sam i nijansu. Smatrajući da mi je Facefinity dobar u nijansi 55 Beige, i ovaj sam uzela taj. Čak mi je i na ruci kad sam probala tester izgledala dobra nijansa, ali kad nanesem na lice malo mi je tamnija. Očito sam trebala Natural nijansu uzeti, ali ok.

Ako imate normalnu ili suhu kožu, ovaj puder će vam biti odličan. Cijena mu je 109kn, možete ga pronaći u svim drogerijama. A često se nađe i na popustu, kao i ovaj koji sam ja kupila u BIPI za nekih 70-ak kuna. 

Inače dolazi u 18 nijansa, ali kod nas je dostupno samo njih 6.


Sastojci:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Talc, PCA Dimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Niacinamide, Acetyl Glucosamine, Sodium Chloride, Mica, Silica, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Laureth-7, Methicone, Trihydroxystearin, Arachidyl Behenate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Synthetic Wax, Ethylene Brassylate, Behenic Acid, Synthetic Fluorphlogopite, Polyethylene, Tin Oxide [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499]


Jeste već isprobale ovaj puder? Kakva su Vaša iskustva?
 

Primjedbe