Favoriti mjeseca - veljača


S obzirom da se prošli mjesec nakupilo dosta proizvoda koje sam koristila, odlučila sam Vam napisati svoje favorite za veljaču. Krenut ću prvo sa preparativom. 

Ovaj biljni melem od Gala Nature sam Vam već predstavila u jednom od ranijih postova. Ja bez ovog proizvoda jednostavno nemogu. Ovo mi je već sigurno peto ili šesto pakiranje. Čim je jedan pri kraju, kupujem novi. Stvarno je odličan. Ako još niste upoznati s njihovim proizvodima, možete više saznati ovdje.


Iduća na redu je krema za lice iz zadnjeg posta, a to je Mixa 24H hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu. Već sam Vam u postu napisala koliko ju volim i stvarno savršeno odgovara mome licu.


Među mojim favoritima našla se i Avonova krema za ruke s arganovim uljem, glicerinom i vitaminom E. Ova krema je spas za moje ruke. Trenutno koristim drugo pakiranje, ovo vjetrovito vrijeme kao i često namakanje ruku oštećuje te suši moju kožu, a Avon Care krema ih štiti i hidratizira.


O sljedećem proizvodu ste isto tako mogle već čitati u jednom od prijašnjih postova. Svakako radi se o Garnier PureActive Exfo Brusheru. Odkad sam ga prvi put krenula koristiti, moje lice se preporodilo. Samo s njime čistim lice i to svaki drugi dan, a ono nakon toga bude tako nježno, meko i svilenkasto. 


Sad slijedi jedan kozmetički proizvod koji sam Vam predstavila samo na instagram profilu u kratkom videu. A to je Primark makeup spužvica. Oduvijek sam htjela isprobati ove spužvice, ali nikako se nisam mogla oslučiti dok nisam otišla u Graz i u Primarku kupila njihovu za 2€. Odkad ju imam, samo nju koristim za nanošenje korektora ispod očiju. Za nanošenje tekućeg pudera se još navikavam na nju. Ali zaslužuje sve pohvale. Nije premekana, ni pretvrda. Po meni idealne tvrdoće. Koliko ju često perem, još uvijek je kao nova. 


Među mojim favoritima našao se i jedan miris - Hugo Boss Femme. Njega sam dobila za Božić od dečka i stvarno je prefini. Da sam sama birala, nebi bolje izabrala. Dolazi u stvarno elegantnom pakiranju.


A sad su došli na red i favoriti dekorative. Iako je bilo tu puno proizvoda koje sam koristila prošlog mjeseca, izdvojila bi njih par. 

Za početak jedan prozvod za njegu usana koji je zamijenio moj dosadašnji melem za usnice - a to je Biobazin BEE BALM od meda i đumbira. Baza im je pčelinji vosak, karite maslac, hranjiva ulja, te vitamini A i E. Omekšavaju usne i njeguju ih kroz sva godišnja doba i u svim prilikama.


U favorite je ušao i Aura Correct ME! tekući korektor kojeg svakodnevno koristim za prikirivanje podočnjaka. U zadnje vrijeme sam svako malo u pokretu, te slabo spavam i naravno da se to vidi na mojem licu i izraženim podočnjacima. Ali tu je spas u obliku Aurina korektora koji podočnjake prekriva u trenu i posvjetljuje ih.



I šećer na kraju, Avon Hidrokolor Perfectly Matte ruž za usne u nijansi Adoring Love. Odkad su se pojavili ovi ruževi, moja prva reakcija je bila: "Želim ih sve!!" Ali nažalost, nisam bila u mogućnosti pokupovati baš sve nijanse pa sam se odlučila na dvije roskaste. Adoring Love mi je stigao, a još očekujem da mi dođe Pure Love. Tekstura ovog ruža nije u potpunosti mat, ali je kremasta i jako ugodna na usnicama. Lako se razmazuje i dugo ostaje na usnicama.


I to bi bilo to od mene za ovaj put.  

Koji su Vaši favoriti? Dijelimo li iste? Pišite mi! 

Primjedbe

  1. Avon ruž- imam u nijansama Splendidly Fuchsia i Vibrant Melon. A planiram si naručiti još.
    I Biobazino "labello"- vanilija i ružmarin.
    Super su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Avon ruževi su jedno savršenstvo. Inače volim njihove ruževe, ali ovi mat su pravo otkriće. A i cijena im je prihvatljiva. Za biobazinu mazalicu sve pohvale.

      Izbriši
  2. Ahh glicerinske kreme od Avona!! Obožavam ih. Auru jos nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo da, ja ih obožavam. A nadam se da ćeš uskoro probati i Auru i da će ti se svidjeti.

      Izbriši

Objavi komentar