Essence Velvet stick matt ruž za usne

" Tako mat! Velvet stick ruž osigurava mat završetak. Nježna tekstura s visokim prekrivanjem dolazi u praktičnom mini formatu , aplikacija je brza i jednostavna. Dostupan u delikatnim i intenzivnim bojama."

Jedan od Essence noviteta su i ovi Velvet stick ruževi za usne. Dolaze u 5 nijansa, a u isto toliko nijansi dolaze i u Glossy verziji. S obzirom da sam ja ipak više tip za mat ruževe, odlučila sam isprobati ove 3 nijanse. 



01 Nude hero


Ova nijansa je roza nude nijansa, idealna za jedan dnevni natural look. Slabo pigmentirana.

 


02 Peony star


Ova nijansa je nešto između roze i ljubičaste, dosta me podsjeća na njihovu olovku za usne u nijansi Satin Mauve. Ali je za razliku od nje, slabije pigmentirana i nije toliko dugotrajna.
 


05 Plum perfect

Mislim da je i Vas kao i mene na prvu zbunio naziv ovog ruža jer za očekivati je neku ljubičastu nijansu. Ali ovo je više neka tamno crvena nijansa, po meni idealna crvena koju bi ja mogla nositi. Iako volim i crvenije ruževe, mislim da mi ipak ne stoje toliko.


E sad općenito da Vam još napišem o ovim ruževima u olovci. Imaju mat finiš ali opet ne toliko koliko bi možda htjele. Što se tiče trajnosti, hmm... pa kako koja nijansa. Čak su ove tamnije dugotrajnije. Neki dan sam nosila nijansu Peony star na poslu i preživio je pijenje, jelo, ali uz malo popravka nakon toga. 
Sastojci:
RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, PARAFFIN, HYDROGENATED PALM KERNEL OIL, CERA ALBA (BEESWAX), OLYMETHYLSILSESQUIOXANE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, TOCOPHEROL, AROMA (FLAVOR), LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).  
Cijena ruževa je 16,90kn, a dostupne su u pojedinim DM drogerijama (ja nisam vidjela nigdje drugdje zasad).
Ove ruževe preporučam svima kojima nije bitna višesatna dugotrajnost ruža, odnosno u situacijama kada možete s vremena na vrijeme posegnuti u torbu za ogledalcem i popraviti ruž. 

PS. Oprostite na razbarušenoj frizuri, kad sam došla s posla samo sam kosu skupila u rep bez začešljavanja i špangica. 
I još da nešto napomenem za kraj. U ponedjeljak slavimo 3. blogorođendan te Vam pripremam jedno darivanje povodom toga. Čitamo se tada! Pusaaaa


 

Primjedbe

  1. Sve nijanse ti odlično stoje, morat ću otići da izvidim kojih još ima u ponudi... :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ima neka Melon i jarko crvena. Barem ovdje

      Izbriši
  2. Jooooj kak si slatka!! Bas mi je drago da si stavila sliku cijelog lica :)!! I ja sam se odlucila na taj korak u slijedecim recenzijama! Nijanse su odlicne, a za oko mi je zapela Peony star. Jedini je problem sto nemam siljilo za te jumbo olovke..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa hvala ti :shiny: A nekak mi nije bio potpuni efekt samo usnice, ovako vise mogu docarati boju olovaka. Ma draga moja, imas od essence dvostrukih siljila za 11kn, odlična su. Ja imam dva, jedan za olovke za usne, jedan za olovke za oči. Inače mi se zaprljaju ako koristim jedno. Da, Peony star ti je stvarno jaaako slična Satin Mauve tako da je meni isto ona najdraža. Evo dns nosim na posao samo u jednom premazu Plum Perfect i stvarno se da izfurat.

      Izbriši

Objavi komentar