AVON Hidrokolor Perfectly Matte ruž za usne


Proljeće samo što nije stiglo i sunčanih dana je sve više, pa sam ja odlučila pisati o jednom ružu idealnom za ovo proljetno vrijeme. Riječ je o Avon Perfectly Matte ružu u nijansi Adoring Love

Cijela kolekcija ovih ruževa sastoji se od 15 nijansi. S ovim ruževima nećete imati problema sa isticanjem suhih dijelova usnica, jer nisu potpuno mat, nego uz mat izgled daju i hidrataciju usnicama te su lagano kremasti. Čitajući recenzije drugih blogerica, kao i vlastitim iskustvom mogu reći da su ovi ruževi su izrazito pigmentirani. 


Dolaze u elegantnom, crnom pakiranju od 3,6g. Cijena im je u aktualnom Avon katalogu 35kn.


Kada je trajnost u pitanju, preživjet će pokoje piće i jelo, ali će se zadržati samo na rubovima usnica, a ostatak ćete morati dopuniti. Obožavam njihov miris, kao po nekim bombonima. Mmm :)

 

Adoring Love je srednje tamna, roza nijansa. Na različitim izvorima svjetlosti drugačije djeluje. 


Na ruci ruž izgleda ovako:

 
Kako ruž izgleda na usnicama ću Vam naknadno ubaciti sliku, jer nažalost nisam imala prilike nositi ga ovih dana zbog posla.
 
A dok ja iščekujem još svoju narudžbu sa nijansom Pure Pink u full size i 5 malih testerčića, vi mi pišite u komentarima koje su Vama najdraže nijanse ako ste ih isprobale.


 

Primjedbe

  1. Super je nijansa, tipicna prljavo nude-roskasta za kakvim cesto posezem! Ja jos nisam isprobala tu liniju ruzeva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni su odlični. Htjela sam više nijansa u full size kupiti, ali sam se odlučila na ziheraške dvije. Zato sam od drugih naručila testere. Pa ako mi se svidi koji od njih onda ću još naručiti. Jedva čekam da mi stigne paketić.

      Izbriši
  2. Imam Splendidly Fuchsia i Vibrant Melon u full size-u, te još 4 mala testera. Sve pink i crvene nijanse. Prezadovoljna sam i svakako ću ih kupiti još u full size-u.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar