MIXA 24h hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu


Ovog puta Vam donosim recenziju svoje najdraže kreme za lice u posljednje vrijeme. Kupila sam ju prije puta za Novu godinu jer mi je trebala neka kremica za lice koja je u malom pakiranju, a da je prilagođena mom tipu kože. Naravno, tada sam gledala i da joj cijena ne bude previsoka s obzirom da sam išla u pohod s namjerom da mi posluži tih par dana na putu. S obzirom da su tada u Kozmu bili svi proizvodi za njegu lica -30%, malo sam proučavala i naišla na Mixa hidratantnu kremu za normalnu do mješovitu kožu. Tako da sam ju odlučila kupiti s nadom da će mi poslužiti barem malo. I poslužila je itekako! No, da Vam prvo napišem par informacija o njoj.


Kao što sam već napisala, ova krema je idealna za mješovitu kožu sklonu mašćenju.



Koncentracija aktivnih sastojaka:
  • 6% hidratantnog glicerina
  • regulirajući bakar
  • matirajući puder 
U Mixi kažu da je formulirano s minimalnim rizikom od alergija, te da je tolerancija testirana na osjetljivoj koži. Isto tako, učinkoviti hidratantni sastojci omogućuju koži da izgleda zdravo i umanjuju njen neželjen sjaj tijekom dana.

Kremica dolazi u bijeloj tubici od 50ml, okrenuta prema dolje s plavim čepom. Doziranje je stvarno jednostavno, i nema straha da će Vam proizvod iscuriti iz tubice.



Ova krema se lako razmazuje, brzo upija te ne ostavlja masni trag na licu. Ja ju koristim najviše navečer prije spavanja, kao i nakon primjene Garnier PureActive Intensive Exfobrusher-a o kojem sam Vam već pisala ovdje link. 

Tokom primjene nisam imala nikakvih alergijskih reakcija.


Nakon primjene, koža je mekana i glatka. 

Cijena ove kremice je 40-tak kuna, a možete ju kupiti u svim drogerijama (BIPA, DM, Kozmo, Muller).


Evo na slici gore možete vidjeti i samu teksturu kreme. 

Definitivno Vam preporučam ovu kremicu, ja ju obožavam. Toliko dobrog radi mojoj koži lica da je to nešto savršeno. 


Jeste već isprobale ovu kremicu? Kakvi su Vaši dojmovi?

 

Primjedbe