Minnie Mouse MakeUp Look


Prošli vikend sam bila u Samoboru na otvorenju 190. Samoborskog fašnika, te sam se u subotu odlučila i maskirati. S obzirom da obožavam Minnie Mouse i sve vezano uz nju (iako ove godine navršavam 27.g.) odlučila sam se maskirati u nju. Čak sam si i dala napraviti maleni šosić. A Vama sam htjela dati prijedlog za masku ako još ne znati u šta se maskirati ove godine.

Prije nego krenete s mojim koracima, nanesite na lice primer (ja sam koristila Aurin primer za T zonu), puder (korišten Aura Cover ME! foundation), te tekući korektor (korišten Aura Correct ME! concealer) ako ga trebate i puder u kamenu. To sve stavite na cijelo lice, osim na oči i usne. Naravno, i malo rumenila na obraze!



Da Vam ukratko napišem šta sam sve stavila na oči -> prvo sam kao bazu stavila Maybelline Color Tattoo 24H kremasto sjenilo kako bi mi potrajao make up na očima. Nakon toga sam stavila na cijeli kapak Catrice bež sjenilo iz palete Chocolate Nudes. Zatim sam kombinirala sjenila iz Catrice paleta sjenila Chocolte nudes i Absolute Matt. Uz rub trepavica sam stavila lagano tanku crtu sa Catrice Kohl Kayal 010 Ultra Black.


Na donji dio sam nanijela do pola crno sjenilo, te na drugu polovicu kombinaciju bijelog sjenila i bijelog Catrice Kohl Kajala 040. Naravno za kraj sam nanijela i maskaru Essence Princess False Lash Effect.



Da bi dobila potpuni efekt na očima, stavila sam i KIK umjetne trepavice uz pomoć Aura Power lashes ljepila.

Nakon šta sam završila oči, krenula sam na onaj zanimljiviji i glavni dio -> crtanje nosića i usana, te mačijih brkova.



Nosić sam crtala sa pastelama za lice kupljene u Lidlu za 22kn. Kao što možete vidjeti na slici, nos je stvarno lako napraviti. Prvo napravite crni oblik kakav želite, unutar njega napravite manji bijeli puni kružić, te ostatak popunite crnom. I nosić imate! 
A sada usnice!



Da bi imali prae Minnie usnice, rubove usnica zakamuflirate pomoću tekućeg korektora i izblendate. Sredinu usnica obrubite crvenom olovkom (ja sam pastelom), te isto kao i za nosić, na gornju i donju usnicu stavite malo bijele pastele, te ostatak popunite crvenom. Naravno, vi ovo možete napraviti i pomoću ruža i olovke, te kremastog bijelog sjenila.

Look je gotov!



Iii dodate uši s mašnicom, te ste spremne za maškaree! :)



A kad sam već bila ovako namaskirana, pao je i jedan photosession.




Evo još jedan detalj kompletnog look-a, nadam se da Vam se sviđa.
 

Ooo da, baš je kjut! Ovaj look možete primjeniti na svim curama, bilo malim ili većim za maškare ili Halloween. Lagan je i brz, a i efektan.

Evo i kako može izgledati ovaj look bez brkova i umjetnih trepavica:


Nadam se da Vam se sviđa ideja. Uživate u ostatku dana i vikendu pred nama! 
Pišite mi u komentarima dal se i Vi maskirate i u šta.

Za kraj Vam ostavljam i kratki video.




Primjedbe

Objavi komentar