AURA Absolute Matte tekući ruževi i AURA lipliner


Hellooo, kako ste mi? Kako provodite ove kišne dane? Ja Vam donosim zadnju recenziju Aurinih proizvoda. Željela sam Vam predstaviti od svake grupe proizvoda po njih par. Danas su na redu najpoznatiji i najhvaljeniji Aura mat tekući ruževi, a i jedna olovka za usne.

Počnimo od ruževa!
"Baršunasta long-lasting formula sa izrazitim mat završetkom."

Ruževi dolaze u 13 atraktivnih boja. Pakiranje je standardna bočica od 7ml sa spužvastim aplikatorom. Cijena im je 40-ak kn, a možete ih kupiti u odabranim Kozmo drogerijama koje sadrže Aura stalak.


(Slika preuzeta sa službene Aurine stranice)
Ja sam za početak odabrala dvije dosta neutralne nijanse, a to su 601 My Beloved i 602 Ring a bell.

601 My Beloved


Ova nijansa je dosta neutralna, bež. Više za jedan dnevni natural look. Meni se sviđa jer dosta često se nađem u situacijama kada mi je potrebna takva nijansa, gdje se neću jako isticati bojom svojeg ruža, pogotovo u poslovnom svijetu. Ruž je kremaste teksture, brzo se suši, te nanesen u dva sloja izdrži i hranu i piće pa čak i ljubljenje :) A kad smo već kod ljubljenja, znate i same da nijedan dečko ne voli da mu nakon toga ostanu tragovi vašeg ruža po licu, pogotovo ako ste negdje vani.


Na usnicama izgleda ovako, iako je jaaaaaako teško bilo po ovom kišnom vremenu uhvatiti pravu nijansu


602 Ring a bell


Ova je nekako nude roskasta nijansa. Isto kao i prethodna nijansa, idealna za dnevni look, iako ju ja znam isfurat i navečer za grad kada idem. 


Na slici ispod možete vidjeti kako ove dvije nijanse izgledaju na ruci:



Na usnama izgleda ovako:


Lipliner nijansa 36


Aura olovke dolaze u 14 nijansa, te imaju mat finish. Sadrže vitamin E koji štiti kožu od starenja i hidratantne sastojke koji hrane i njeguju kožu. Cijena im je 19,90 kn.

Žao mi je što nema testera za ove olovke, pa morate na blef kupovati. Ja sam se nadala po vrhu ove olovke kako je slična Essence Satin Mauve olovci za usne, ali nažalost nije joj ni blizu. Prava nijansa olovke je više blago ružičasta sa nekim narančastim podtonom, barem na mojim usnicama i ruci. Inače je mekana, kremasta i lako se nanosi. Dosta je postojana, te ima mat finish na usnicama. 


Olovka na usnama izgleda ovako:


Ispričavam se na lošim slikama ruževa i olovke na usnicama, ali vrijeme me zeza i nikako uhvatiti barem malo svijetlosti da nijanse budu i na slikama onakve kao uživo. Ali pokušat ću uskoro uslikati par lookova sa ovim ruževima da možete vidjeti kako izgledaju.

I to je sve od mene za ovaj kišni petak. 

Primjedbe

  1. Ja ih imam pet i razlike u kvaliteti su nevjerojatne kao da nije isti proizvod u pitanju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vjerujem. Meni su ova dva zasad okej, dugo drže, lako se nanose. Ali imam namjeru kupit koji ljubičasti da vidim kakav će biti u odnosu na ove.

      Izbriši
    2. Matte Mess mi je dobar, doduše kupljen je još davno, ne znam da li su nešto mijenjali u formuli.

      Izbriši
    3. Bas cu ga probati iduci put kad budem isla u Kozmo ☺

      Izbriši
  2. Olovka mi izgleda super na usnama. Za bilo koju komninaciju je. Super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, i ja sam se iznenadila kako izgleda na slici. Ja si najčešće obrubim usnice s njom prije ovog ruža 602 Ring a bell.

      Izbriši
  3. Nekako su im ovi tekuci ruzevi toliko razvikani da me to odbilo od kupovine :)!! Olovka mi se cini zanimljiva. Ali sad sam zapela za Essence longlasting olovke i ne dam se od njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, razvikani su ali po meni i trebaju biti. Stvarno dugo traju i to mi je odlicno zbog posla. A olovcica je dobra da. Moram probat jos koju nijansu. Da, essence longlasting su odlicne. Za sutra sam bas pripremila post o njihovim novim velvet matt ruzevima u stiku :)

      Izbriši

Objavi komentar