PS... Velvet Matte Lipstick Crayon

 

Bok cure!

Evo kao što sam Vam najavila u prošlom postu, donosim Vam recenziju olovaka za usne kupljenih u Primarku.

Neznam koliko ste uspjele primjetiti, ali obožavam ruževe i olovke za usne. No, koliko god volim trošiti novac na nove i šarene ruževe, što se tiče olovaka to nije slučaj. Iako su nužne kod primjene ruževa, naravno ako želim da mi ruž traje duže i izgleda besprijekorno, ne volim previše novaca dati za njih. Dosad sam bila i ostala vjerna Essence olovkama, ali kako sam naišla u Primarku na olovke PS... (to je njihova marka) i po povoljnoj cijeni, morala sam kupiti za probu. Cijenovno su tu negdje u rangu sa Essence olovkama, malo skuplje ali meni je sve do 20kn prihvatljivo. A njihova cijena je 2,50€. Nakon kupovine, jedva sam čekala doći doma i isprobati ih. 

 


Ovo je post koji ne treba puno riječi, pa ću pustiti neka slike govore više. Ali šta morate znati o ovim olovkama? Lako se nanose i jako su pigmentirane. Bezmirisne su i dugotrajne na usnama. Dobijete količinu od 3.5 grama.

Nijansa 06


 


Imam toliko nijansi rozih olovaka, ali obožavam ovakve nijanse koje vuku na ljubičasto. Uživo je ljubičastija nego ovako na slici. Možda je ovo čak i jedna od dražih olovaka u mojoj kolekciji.

Nijansa 07




Ova nijansa je idealna za cure koje vole tamne nijanse ruževa. Ja baš i nisam ljubitelj takvih tonova. Kao što vidite dosta je hladna, prava zimska nijansa.

Sve u svemu, preporučam Vam ove olovke ako se nađete u prilici da ih kupite. Vrijede svakog eura! Pogotovo ako, kao i ja, ne mislite trošiti neke vrtoglave iznose za olovke. Također, ako volite ružičaste tonove, obavezno si kupite ovu "ljubičastu". Jedva čekam proljeće da ju mogu više nositi po vani.

Zasad ove olovke imaju palac gore od mene! :)




Primjedbe

Objavi komentar