PRIMARK HAUL


 

Pozdrav! 

Evo kao što sam Vam najavila na FB stranici bloga, danas Vam donosim jedan post o tome šta sam sve nakupovala prošli vikend u Grazu, odnosno u Primarku. Neznam koliko znate, odnedavno je Primark sastavni dio shopping centra Seiersberg u Grazu. Ja sam išla sa putničkom agencijom Croatia Express i za 100 kn imate osiguran prijevoz do tamo. Jedino šta mi se baš i nije svidjelo je kratko vrijeme koje možete biti u shopping centru. Jer centar je prevelik i vi za četiri, četiri i pol sata koliko je predviđeno da budete, stvarno ne stignete sve obići. Dečko i ja smo se toliko zadržali u Primarku da smo stigli jedino ući u još jedan dućan sa hranom i to je to. Primark je stvarno ogroman i na sve strane imate robu tako da smo se pogubili, nismo znali na koju stranu bi prije. Pa smo par puta znali doći na isto mjesto. A toliko je gužva bila, jer je došlo još dosta organiziranih buseva, pa sam u jednom trenu čak imala osjećaj kao da šopingiram u Zagrebu, hehe :) Najsmješnije mi je bilo kad mi je neka od žena slučajno stala na nogu ili me malo gurnula i ne razmišljajući valjda, kažu Oprostite na hrvatskom. Uglavnom, da ne dužim s pričom i da Vam konačno pokažem šta sam sve kupila. Krenut ću sa sitnicama, pa onda se bacit i na robu.


Ove termo šalice za kavu obožavam, pogotovo kad su ovako slatke s pingvinima, prava zimska - nisam joj mogla odoljeti. Cijena joj je bila 3,50 €. Boca za vodu je bila na sniženju i kak obožavam peseke, morala sam ju kupiti. Snižena cijena joj je bila 2, 90 €. 


Kao svaka žena, šta bi ja da negdje ne kupim blazinice i vlažne maramice kad se već nudi. Pakiranje od 120 blazinica došlo je 0,75€, dok su vlažne maramice za osjetljivu kožu lica, pakiranje od 25 komada - 1+1 gratis došle 1,50€.  


E ovdje je veći i zanimljiviji dio sitnica koje sam kupila. Dakle, ajmo ovako malo pobliže prikazati slikom pa da Vam kažem sve.


Kao što vidite, kupila sam ove dvije simpatične pincete, jedna špičasta, druga ukošena. Bile su mi simpatične zbog ovih smajlića sa wapp-a, a došle su 2,50€. Iduće je ogledalo koje također ima lik sa wapp-a, a i odlično je, dobro se zatvara i ne može se lako otvoriti. Kada se otvori ima ogledala na obje strane, jedno normalno, drugo malo uvećano. Ono je koštalo isto 2,50€. Kupila sam i ove dvije predivne mat olovke za usne, jedna je kao tamno roza, druga je nešto između tamno ljubičaste i smeđe. Sve u svemu, njihovu recenziju ćete sigurno uskoro imati prilike vidjeti na blogu. Svaka je koštala 2,50€. Ogrlici sa smajlićem koji je također sa wapp-a nisam mogla odoljeti, ona je kao što vidite bila 3€.


Na gornjoj slici ste mogle vidjeti da se naziru i ove umjetne trepavice, kupila sam dvije vrste koje su mi se učinile najprirodnije. To su Intense i Sultry, vjerojatno ste primjetile da je to neka njihova marka PS. Cijena trepavica je 1,50€ svaka. Kupila sam i jedan lak za nokte u ovako nekoj ružičastoj nijansi, ciklam bi ja rekla. On je koštao također 1,50€. Kad ga isprobam, stavit ću slike na Instagram ili FB. Kupila sam i jedan kist za korektor. Naravno, nikad dosta kistova, još kad su po ovakvoj cijeni definitivno zaslužuju ići u šoping košaricu. Cijena mu je bila 1,50€. Već neko vrijeme razmišljam da si kupim ovu make up spužvicu i tamo sam je odlučila konačno kupiti da mogu isprobati. Cijena joj je 2€, a kad ju isprobam, podijeliti ću s Vama dojmove.


Toliko dugo maštam o šeširu odkad sam ga kod nas probala u C&A, ali mi se nije davalo za njega 150kn. Znala sam da ili ću čekati neko brutalno sniženje da ga tamo snize ili ću ga pronaći negdje drugdje jeftinije. I naravnooo, u Primarku sam ga našla, čak i više varijanta, ali ovaj mi se nekako najviše svidio. I znate koliko je koštao? Samo 10€. Bio je i neki prljavo rozi na sniženju, ali nisam se tako dobro i udobno osjećala s njim, kao s crnim, iako je onaj bio 5€. Naravno, uz šešir idu i predivne naočale kojih meni nikad dosta, i svaki put kupim u nekom dućanu neke nove. A ovima je cijena stvarno smiješna, samo 1,50€. I kako da ih ne kupim? Kakooooo?!?! :))


Preslaba sam na ove minnie i mickey stvarčice, bez obzira kaj sam prešla 26-u. I dalje sam dijete u duši i to me nimalo ne smeta i ne želim nikad odrasti šta se toga tiče. Ovaj novčanik za sitniš sam platila 4€.

 

Kada sam vidjela ove presimpatične najlonke nisam im mogla odoljeti. Koštale su 3€. Jedva ih čekam isfurati van.

 

Ista stvar je bila i sa ovim najlonkama na srčeka. Taman za predstojeće Valentinovo, na neku romantičnu haljinicu. Cijena im je isto bila 3€. 

A sad krećemo sa malo robe. Zapravo sam najviše išla da si pronađem neku kompletnu trenirku za po vani, jer sve koje imam su mi se već uništile, a i ovdje kod nas su sve na istu foru. Pa sam htjela nešto drugačiije.

 

I naravnooo, kupila sam si sivu trenirku s Mickey Mouseom i baš sam si kuul. Cijena oba dijela posebno, znači gornji i donji dio, bila je 13€. Uz to sam si uzela i dodatni tamnoplavi donji dio trenirke za 6€, kao i ove simpa zimske tajice (samo je uzorak zimski, one su dosta tanke) za 3€.


Odmah na ulazu zamijetila sam ovu divnu, premekanu vesticu koja je bila na nekom sniženju i koštala nevjerojatnih 5€. A tako je mekana, udobna, stvarno bi mi bilo žao da ju nisam kupila.



Ima i ova dva slatka džepića, tako da možete grijati i ruke. Boja je neka neodređena, između ljubičaste i bordo. Teško ju je bilo uhvatiti fotićem.

Zadnje dvije stvari koje sam kupila su ova vestica sa smajlićima koja je koštala nevjerojatnih 3€. Jedini je problem šta sam se malo precijenila za veličinu i uzela L koja je ogromna. Ali ako ništa drugo, za po doma će biti ok jer je stvarno velika. Da, zaboravila sam napomenuti da su toliko velike gužve za garderobu, tako da nisam nijednu stvar isprobala nego kupila na neviđeno po prvi put u životu. Osim ove vestice gore koju sam nasred dućana isprobavala.


Zadnja kupljena stvar je ova predobra majica kratkih rukava sa Minnie.


I za nju sam se precijenila malo i uzela broj veću nego inače nosim, ali se nadam da će se u prvom pranju stisnuti barem malo. E da, a njezina cijena je bila 8€. 

Za kraj, kao neki zaključak, mislim da sam odradila dobar šoping i da se stvarno isplati otići. Svakako Vam preporučam Primark, odlične i povoljne stvari. A nadam se i kvalitetne, zasad se čine tako, a vidjet ćemo s vremenom.


Jeste li Vi već posjetile Primark? Kakva su Vaša iskustva? 
Da li Vam se sviđa moj šoping? 
  


Primjedbe