AURA Correct ME! concealer


Ako me pratite na mojoj FB stranici mogle ste vidjeti koliko sam željno iščekivala da konačno Aura dođe i u Hrvatsku. Kako pratim par blogerica iz susjedne nam Srbije, koliko su puta nahvalile Aurine proizvode, tako je rasla moja želja da ih što prije i ja isprobam. Odkad sam saznala da nam Aura stiže u Hrvatsku, sastavila sam svoju wish listu. Moram priznat da sam dosta stvari s te liste kupila, ali ima ih još koje tek moram. Zato Vam za početak donosim recenziju Correct ME! tekućeg korektora.

Noo prije nego krenem, da Vam ukratko predstavim AURU. Kompanija Aura je osnovana 1996.g. u Nišu kao firma za proizvodnju i prodaju kozmetike. S godinama su se proširili na cijeli Balkan, a od nekidan i u Lijepu našu. Njihova vizija je da se izbore na tržištu protiv velike konkurecije pružajući nam proizvode vrhunske kvalitete, lijepog dizajna i što je najbitnije, po pristupačnim cijenama. 


Correct ME! je tekući korektor bogate, kremaste formulacije koji omogućava optimalno prekrivanje nepravilnosti kože pri čemu je vrlo pogodan za područje podočnjaka. Lako se nanosi pružajući vrlo prirodan izgled. Ovaj korektor se izdvaja od drugih prije svega zbog svoje postojanosti i činjenice da se ne nakuplja u finim linijama pa prekrivanje puderom u kamenu ili prahu nije neophodno.


Korektor dolazi u 6 nijansa, a ja sam izabrala 306 Natural jer mi se činila najbliže mojoj boji kože. Količina je 7ml, a cijena 34,99kn.



Samo pakiranje korektora je u čvrstoj prozirnoj bočici sa spušvastim aplikatorom. Prednost takvog pakiranja je lako nanošenje. 



Što se tiče prekrivanja, ono je srednje jako. Dosad sam imala priliku isprobati razne korektore, ali s ovim sam nekako najzadovoljnija. Nije pretežak, a izdrži na licu sve dok ne skinete šminku. Nanošenje je stvarno jednostavno, nanesete sloj korektora na podočnjake i utapkate prstima ili makeup spužvicom. Ja ga utapkam spužvicom jer mi je puno ljepše. Na kraju još stavim i puder u kamenu kako bi ga dodatno fiksirala, ali ako nemate toliko izražene podočnjake čak to i ne morate.

Nijansa na ruci

Ispod ću Vam staviti slike bez i sa korektorom da vidite razliku.


Before


After

Mislim da bi bolji efekt možda postigla sa malo svijetlijom nijansom iako sam i sa ovom zadovoljna. Dosta mi je teško bilo uhvatiti tu razliku, ali uživo se više vidi. Ovu nijansu probala sam prekriti i mamine podočnjake koji su stvarno jaki i vidjela se promjena, osvježen izgled. 

U svakom slučaju, preporučam Vam ovaj korektor za podočnjake, naravno za one teže slučajeve nisam sigurna koliko bi bio djelotvoran. 
Zasad Aurine proizvode možete pronaći u Kozmo drogerijama u Zagebu (Importanne centar), Rijeci (WTC), Rovinju (Trg na Lokvi 1), Osijeku (Trg Ante Starčevića bb), te Splitu (Belvedere, Velebitska 125). Nadam se da će uskoro biti dostupna i u ostalim Kozmo drogerijama duž cijele RH.

Toliko od mene do idućeg javljanja! Uživajte u vikendu! 

Primjedbe

  1. Baš mi je drago što je konačno Aura došla u Hrvatsku. Njihov omiljeni proizvod je defintivno mat karmin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, savršeni su. Ja sam kupila jedan za početak, ali voljela bi ih imati sve koliko su odlični! :)

      Izbriši
  2. Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram, please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar