Posjet imanju obitelji Salaj


Drage moje, s obzirom da je danas Božić donosim Vam i jedan pravi božićni post. Ali prije nego krenem s tekstom, želim Vam svima Sretan i blagoslovljen Božić!

Nedavno sam posjetila imanje obitelji Salaj i njihovu Božićnu priču. Neznam koliko ste upoznate sa cijelom njihovom pričom, ali ako ima neka među Vama da nije čula za njih ukratko ću Vam napisati par riječi o njima. Ovako stoji opis na njihovoj službenoj FB stranici:
"Obitelj Salaj je započela uređivati svoje dvorište božićnim lampicama prije 14 godina. S godinama, postala je najznačajnija manifestacija kontinentalnog dijela RH. Gospodin Zlatko Salaj je kao dijete siromašnih roditelja u djetinjstvu ostao zakinut za božićnim ugođajima i to ga je ponukalo da za vrijeme Božića svoje imanje uređuje sa što više lampica kako bi svojim najmilijima i sebi priuštio poseban ugođaj. Svake godine dodavali su sve veći broj lampica i ove godine su upalili preko 1,8 milijuna lampica. Sve ove godine obitelj Salaj uložila je svu svoju ljubav i izniman trud kako bi njihova Bajka svake godine bila sve ljepša."
Ovog puta Vas neću gnjaviti s previše teksta, tu su slike da gledate i uživate, te se možda odlučite posjetiti imanje obitelji Salaj ako već niste.


Kao što vidite na slikama, bila je velika magla, ali mislim da sam svejedno uspjela prenijeti barem dio čarolije.



Neznam šta mi je ljepše, da li likovi ili ovako lijepo ukrašena drveća.




Ovo mi je drvo toliko fora, s lampicama u obliku voća. Kruškice su plave i roze.


Štrumf koji Vas dočeka na ulazu u "Štrumfograd".



Toliko su mi savršene te male kućice njihove i oni, toliko definirana lica, ma stvarno odlično. Veselila sam se ko malo dijete. Obožavam Štrumfove.


Puteljak koji Vas vodi prema izlazu iz "Štrumfograda".



Još jedan slatki snjegović.



I za kraj Vas djedica pozdravlja i svima poručuje:


Nadam se da Vam se svidio ovaj božićni post i da ćete posjetiti imanje obitelji Salaj i njihovu Božićnu priču. Vjerujte mi, osjećat ćete se kao da ste zalutali u neku bajku. Uživajte u tom okruženju i mislima, i neka Vas što duže drži taj osjećaj. Jer svi smo mi sanjari u duši, a i djeca u srcu.

P.S. 
S obzirom da je idući petak Nova godina, ja idem na put tako da posta neće biti, ali ne brinite, pripremit ću Vam nešto zanimljivo s puta. Do tada Vam šaljem puno pusa!! :-*


Primjedbe