Garnier PureActive Exfo Brusher


Danas Vam donosim recenziju meni trenutno najdražeg sredstva za čišćenje lica. A to je Garnier PureActive ExfoBrusher.
"Garnier PureActive ExfoBrusher intenzivno uklanja mrtve stanice, eliminira teško dostupne nečistoće i umanjuje stvaranje sebuma."
Iako su neke cure već to davno isprobale, za mene je on potpuno novo otkriće. I to zahvaljujući frendici koja mi je jednom spomenula kako ga ona ima i da je njoj odličan. I tako ja otišla u KOZMO dok je bilo 30% popusta na Garnier proizvode i kupila da ga isprobam. 

Samo pakiranje proizvoda je ALL IN ONE, odnosno sastoji se od nježne četkice za čišćenje i podnožja na kojem stoji ta četkica, te on/off prekidača. Takvo pakiranje nam omogućuje da istisnemo određeno količinu tekućine, te pomoću prekidača onemogućimo propust vode.
Čak je i poklopac posebno napravljen s rupicama, kako bi se četkica brže osušila, te se ne moramo bojati da će ostati vode na njoj.


Četkica se sastoji od mekanih fleksibilnih mikrodlačica, a napravljena je tako da dohvati mjesta koja inače rukom nebi mogli.





Na poleđini proizvoda imate i način primjene:



Kao i sastojke:





Ja sam se preporodila koristeći ovaj proizvod. Nisam mogla vjerovati koliko još šminke ostane na licu nakon skidanja sa micelarnom. Od kada imam ovaj proizvod, prvo skinem svu šminku sa micelarnom otopinom i onda još fino utrljam u lice ovu tekućinu. Više mi nije potreban nikakav piling niti išta drugo. Samo isperem lice, namažem hidratantnom kremom (Avon NutraEffects Balance) i to je to. Lice mi bude toliko meko, čisto, ma nešto predivno.

Imate li Vi svog favorita? Pišite u komentarima!
  


Primjedbe

  1. Garnier proizvodi su i meni odlicni. Ne isusuje lice. Definitivno je ovo i moj favorit :-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obozavam sve od njih sta se tice njege lica. Drago mi je da imamo istog favorita :)

      Izbriši

Objavi komentar