Artdeco ruž za usne


Nedavno smo imali prilike uz kupljeni časopis Ljepota i zdravlje dobiti i neki od Artdeco proizvoda, ja sam naišla na ovaj ruž. Kada sam kupila posebno izdanje, nisam imala pojma o kojoj se boji radi. Ali kad sam otvorila, iznenadila sam se koliko je predivna nijansa. Da sam si ju sama birala, nebi bolje izabrala. S obzirom da je ovo moj prvi Ardeco proizvod, odlučila sam Vam pisati o njemu.

ARTDECO je njemački brand broj jedan, visoke kvalitete. Sveobuhvatna linija kozmetike koja Vam omogućuje da postignete besprijekoran izgled svaki dan. Artdeco kozmetika nudi jedinstvenu paletu proizvoda koji su inovativni i u trendi izgleda.
Nažalost nisam uspjela saznati iz koje kolekcije dolazi, ali znam da se općenito cijena ovih ruževa kreće oko 110, 120kn. 


Što se tiče same nijanse, prava je jesenska - smečkasta. Ako ste ljubiteljica tamnijih nijansi, ovo je idealan ruž za Vas. Na usnicama traje stvarno dugo, gotovo čitav dan. Možete slobodno jesti, piti, on će i dalje trajati. Naravno, osim kod konzumiranja masnije hrane - tada se malo izbriše i ostane na rubovima usnica. Ali zato malo popravite i opet ste mirno duže vrijeme!


Evo kako ruž izgleda i na usnama:




Jeste Vi uspjele pronaći posebno izdanje s nekim od proizvoda?
Koristite li koji od Artdeco proizvoda? 


Primjedbe

  1. Ja sam uspjela uloviti dva sjenila. Ruž mi u pakiranju izgleda divno, no na tvojim usnama je malo više smećkast, a to ne volim. Ja bih to morala osobno isprobati, odnosno swatchati, jer sam izbirljiva kod nijansi ruževa, ne stoji mi sve :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, ta gornja slika je vjernija pravoj nijansi. Ja volim takve pa mi je ok. Ali da, mozda da probas negdje tester i vidis kako ti odgovara nijansa. Kakva su ti sjenila? Koliko su pigmentirana?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar