SWEATER WEATHER TAG



Danas sam Vam pripremila i moj drugi TAG na blogu, i to jesenski! Hvala dragoj Marini s bloga Sweet About Me koja me nominirala za ovaj odličan tag.
Neću dužiti s pričom, krenimo na pitanja!

1. Favorite candle scent?
Obožavam svijeće, pogotovo one mirisne ugodnog mirisa. Volim se opustiti uz svijeće i dobru muziku. A najdraže su mi definitivno svijeće iz Lidla. Ove godine sam se odlučila na više božićne mirise - jabuka i cimet, te miris bora ili šta već je ova zelena. Obje predivno miriše.

2. Coffee, tea or hot chocolate?
Auuu, ovo je za mene jaaako teško pitanje, pogotovo u ovo jesensko vrijeme. Kavu volim i ne mogu bez nje, a opet volim vani popiti i zagrijati se sa vručom čokoladom. Nisam baš preveliki ljubitelj čajeva, pijem ih samo kad sam bolesna ili ako me baš primi neka velika želja za čajem. Ali radije biram kavu ili vruču čokoladu.
3. What is the best fall memory you have?
Ajmeee, definitivno bacanje i valjanje po hrpama suhog lišća sa frendom kojeg je baka čuvala skupa samnom. Te naše šetnje sam obožavala.  Veselila sam se svakoj hrpici, i na svaku smo obavezno morali skočiti. Ahh... to su uspomene.
4. Which makeup trend do you prefer: dark lips or winged eyeliner?
E ovo je barem lako, tamne usne UVIJEK! Jesen zato i volim, jer mogu nositi tamne ruževe koje po ljeti nikako nemogu. Prije se nisam mogla zamisliti sa drugom nijansom ruza na usnicama osim roze, nude. A sad jedva čekam priliku da stavim tamniji ruž. I u zadnje vrijeme obožavam Artdeco ruž o kojem ćete moći čitati u jednom od idućih postova.
5. Best fragrance for fall?
Trenutno najdraži miris mi je od Essence - Like a day in a candy shop. Volim slatkaste mirise, a ovaj mi nekako najbolje paše u ove dane.

6. Favorite fall meals.
Moje najdrže jesensko jelo, je vjerujem kao i većini vas - sarma! Nema boljeg jela od lijepo smotane sarmice i pire krumpira. A tu su svakako i pečeni kesteni, bez kojih jesenske šetnje nisu iste.
7. What is autumn weather like where you live?
Nažalost ove godine nas je jesen totalno preskočila, toplo vrijeme je dugo potrajalo i evo već tjedan, dva je baš zahladilo u Zagrebu. Ali nije loše bilo ni u sunčanim jesenjim šetnjama i šuškanje lišća pod nogama.
 8. Most worn sweater.
Ja sam si ove godine obnovila zalihu vestica i pokušala se maknuti iz standardnih tamnih boja. Draže mi je obući vestu i ispod bodi, nego oblačit slojeve odjeće na sebe da mi nebi bilo hladno. Jer sam dosta zimogrozna.

9. Must-have nail polish this fall.
Za jesen biram tamnije nijanse kao i za ruževe - samo šta kod lakova biram najviše boju trulu višnju iliti bordo. Favoriti su mi Golden Rose Rich Color - 23, Catrice - 18 Bloody Mary To Go i 2M Beauty - Gel lack All in one 17.

10. Football game or jumping in leaf piles?
Ako moram birati između ovo dvoje, onda definitivno biram svoju najdražu aktivnost iz djetinjstva, a to je skakanje po hrpi lišća.
11. Skinny jeans or leggings?
Skinny jeans za po vani, za posao i grad. A tajice za po kući i slobodno vrijeme.
12. Combat boots or Uggs?
Radije biram combat boots. Uggsice su tople, ali mrzim vidjeti kad netko hoda po njima.
13. Is pumpkin spice worth the hype?
Nisam nikad probala, tako da ne znam.
14. Favorite fall TV show?
Iskreno, baš i nemam vremena gledat TV. Ali ako već moram nešto izdvojiti, neka to bude Tvoje lice zvuči poznato - tome se barem nasmijem nedjeljom navečer.
15. What song really gets you into the fall spirit?
Kad sam pročitala pitanje, ova pjesma mi je pala na pamet.
I stigla ja do kraja ovog tag-a. Nadam se da Vam se sviđaju moji odgovori. Neću nikoga nominirati jer većina blogerica je već napravila ovaj tag. Ali ako baš netko ima želju, slobodno neka napravi! :)



Imate li vi svoje jesenske favorite?
 

Primjedbe

  1. I ja sam kupila svijeće iz Lidla, ali čokoladu i vaniliju. Jako mi se sviđa izbor lakova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se dvoumila između njih i ovih, ali ove su mi više nekako božićne pa sam se odlučila za njih. Hvala ti :-*

      Izbriši

Objavi komentar