Ricinusovo ulje


Do nedavno sam sa svih strana slušala koliko je velika učinkovitost ricinusova ulja, te koliko je velika njegova primjena. Kada sam otišla u Sarajevo, u jednoj njihovoj drogeriji naišla sam na ovo ulje koje proizvodi Centar zdravlja "Tahirović"
Za 50ml proizvoda, cijena je simboličnih cca 5 KM (20kn). 

Proizvod dolazi u kartonskoj kutiji


(Slika preuzeta sa www.tahirovic.ba)

Ricinoleična kiselina se pokazala vrlo djelotvornom protiv gljivica, plijesni, virusa, parazita i bakterija.

Blagotvorni učinak ricinusova ulja je vrlo širok, a može se koristiti kao dodatak prehrani, u oblozima ili nanošenjem na tijelo kroz masažu. Služi kao lijek kod artritisa, išijasa, slabe cirkulacije, prehlade, bronhitisa, multiple skleroze, cerebralne paralize, hiperaktivnosti, epilepsije i Parkinsonove bolesti. Posebno je djelotvorno kod zatvora. 
Osim kao lijek, ricinusovo ulje se uvelike koristi i u kozmetičke svrhe. Hidratizira kožu, a zbog visokog udjela vitamina E pomaže kod raznih kožnih bolesti kao što su gljivice, strije, modrice, crvenilo i čirevi. Potrebno je samo umasirati ulje, a osim na kožu djeluje i na zdravlje noktiju te kose kojoj vraća sjaj, čisti od peruti i pomaže u rastu. S dodatkom maslinovog ulja (koje čini četvrtinu smjese) služi kao sredstvo za čišćenje lica i micanje šminke.


Sastav: uljni ekstrakt ricinusa 100%

Primjena: 1-2 kavene žlice dnevno za unutrašnju upotrebu, a za vanjsku po potrebi.

Rok upotrebe: 24 mjeseci



Ovo su bile neke općenite stvari kako bih Vas upoznala sa uljem ricinusa, kao i njegovim zdravim učincima. A sada slijedi moje iskustvo s njime.

Kad sam kupila ovo ulje, prvo čega sam se sjetila je mazati svaku večer obrve i trepavice da malo narastu :D Standardne ženske brige. E i tako ja svaku večer prije spavanja mazala i mazala, i kad meni izbije na vratu i kod lijeve obrve potkožni prišt. Na dodir boli, svaki pokret s tim dijelom boli. I sjetim se ja, ajd budem i to namazala, možda izvuče upalu. Ooo da, već iduće jutro boli nije bilo, upala se smanjila, i kroz par dana njih više nije bilo. Ja prezadovoljna, ne moram više stavljati tonu pudera i korektora kako bi to donekle prekrila za posao. A što se tiče obrva i trepavica, na obrvama ne vidim neku pretjeranu razliku, okeej nisam ni ostala vjerna mazanju svake večeri, ali zato mi se trepavice čine barem malo dulje.

Sve u svemu, ja Vam ovo ulje preporučam! Znam da baš ovo možda i nema kod nas, ali u svakoj ljekarni možete pitati i sigurno ima od nekog drugog proizvođača ili čak njihovo.

Što se tiče same teksture ulja, nije pretekuće, dosta je gusto, tako da morate par puta na prst nakapati. Ja sam po dvije kapi stavljala na sve spomenuto.

Etoo, ako imate još kakva dodatna pitanja koja nisam pokrila u ovom postu, slobodno pitajte u komentarima. Ako ste isprobale, isto tako pišite mi svoja iskustva.

Čitamo se uskoro! 



Primjedbe

  1. Ricinusovo ulje je izvrsno jer potice rast kose..trepavica pa cak i obrva. ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ima primjene na svim područjima i jako je korisno :)

      Izbriši

Objavi komentar