Mjesec u slikama - LISTOPAD



Razmišljala sam si da li da napravim ovaj post ili ne, ali nekako mi se mjesec činio zanimljiv i sad kad sam gledala slike nekako ga je obilježila hrana, tako da nemojte čitati ovaj post praznog želuca :)

Na početku mjeseca, otputovala sam na dva dana u Sarajevo kako bi obavila nešto vezano uz faks, a usput sam i obavila šoping na najdražoj pijaci na Ciglanama i kupila 3 Golden Rose laka.


Ovaj crveni ste već imale prilike vidjeti kako izgleda na noktima, ako me pratite na FB stranici. Ovaj rozi desno je prava ljetna nijansa i on je zapravo kupljen prijateljici jer ga u Zg-u nismo mogle naći. 


Neznam kako Vi, ali ja sam velika ljubiteljica cheesecake-a, pa se volim počastiti s vremena na vrijeme jednim dobrim komadom. Još kad je to u mojoj najdražoj kavani Procaffe u Tkalči, nema boljeg dana.


Također, prošli mjesec sam uspjela upotpuniti svoju kolekciju Catrice paleta sjenila za oči i nemate pojma koliko sam sretna zbog toga. Jer obožavam njihove palete, i toliko dobro znaju izabrati kombinaciju nijansi. Uvijek se da nešto iskombinirati, bilo za svaki dan ili za večernji izlazak.


Isprobala sam i novi recept za Moka muffine i moram reći da su mi prefini uz šalicu mlijeka, prava kombinacija.


Za kraj mjeseca odlučila sam se počastiti predivnom orhidejom iz Ikee. Obožavam orhideje, ovo mi je druga po redu. Ali imam u planu kupiti još raznih boja.


A naravno, kakav bi to šoping u Ikei bio bez neizostavnog odlaska u njihov restoran na klopu. Ovaj put ću Vam pokazati samo kolačiće koje smo frendica i ja klopale nakon odličnog ručka.

Kad pogledam ovako, dobar je bio taj listopad. Nadam se da će studeni biti još bolji.

Uživajte mi, pa se čitamo idućeg petka! :-*


© Autorica naslovne slike: Irena Špekuljak Orlov



 

Primjedbe

  1. Lijepo si se provela. :D Želim da kupim jednu od Catrice paleta pa me zanima, koja ti je najdraža od svih koje imaš? :) Pusa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, ovo je samo dio slika, bilo me sram stavit kolko sam zapravo hrane slikala, haha :) A od Catrice paleta, definitivno mi je najdraža Absolute Nude - možeš vidjeti da je ona i najpotrošenija, ali nije daleko od toga sada ni ova iz nove kolekcije Chocolate Nudes :) Ljubitelj sam nude nijansi, i njih stvarno imam najviše u kolekciji.

      Izbriši

Objavi komentar