Maybelline COLOR TATTOO 24H Creamy Mattes sjenilo


Nedavno sam u DM-u za 10 bodova iskoristila popust od 30% na sve Maybelline i Garnier proizvode, te si ispunila želju i kupila Maybelline sjenilo iz nove linije The Creamy Mattes. Čula sam toliko pohvala od stranih blogerica, da sam morala i ja isprobati i uvjeriti se u to.

Dosta ih uspoređuju sa MAC-ovim Paint Potovima jer se koriste kao baza za sjenilo. A da li se sa time slažem i kako ga ja koristim, pročitajte u ovoj recenziji.

Koliko sam vidjela kod nas, dostupne su 4 nijanse, a ja sam se odlučila za ovu prirodniju Creme de Rose. 


Ova nijansa je skroz mat nude sa roskastim podtonom. Što se tiče teksture, nije potpuno kremasta - nekako je između suhe i kremaste. Ja sam jako zadovoljna sa nijansom jer se stopi sa podlogom na mojim kapcima, a opet daje tu neku nude roskastu boju. 
Ako imate strah, kao i ja od kremastih sjenila zbog nakupljanja na pregibima, vjerujte mi s ovim sjenilom nećete imati tih problema. Okeej, možda jedino ako imate jako suhe kapke. Ali neznam, moji su onako, ni suhi ni masni. Tako da nisam imala problema s nakupljanjem. 
Sjenilo se dosta brzo suši, tako da o tome vodite računa. Meni osobno to odgovara pogotovo kada se brzinski spremam ujutro za posao.


Iako ovo sjenilo i samo po sebi odlično izgleda na kapcima, ja ga ipak koristim kao bazu za sjenilo u prahu, jer mi produžuje trajnost make-upa, zapravo nakon cijelog dana moj make-up izgleda kao da sam ga tek stavila. Tako da zbog toga, ovo sjenilo ima veliki plus kod mene. 


Kada sam isprobala tester u DM-u, izgledao mi je dosta tamno, ali na kapcima je sasvim druga priča. Tako da ako budete isprobavale testere, ne bojte se. Nije toliko tamno kao što se čini. Kakva je nijansa u pakiranju, takva je i na kapcima.


Cijena ovih sjenila je 41,90kn, a dostupno je u svim drogerijma - DM, KOZMO, BIPA i Muller.


Jeste vi isprobale koje od sjenila iz nove Maybelline linije?
Kako se Vama čine?
  

Primjedbe