HALLOWEEN NAILS

"When witches go riding, and black cats are seen,
the moon laughs and whispers, ‘tis near Halloween."
 Heeej,

s obzirom da je sutra Halloween, odlučila sam Vam napraviti par ideja za nokte. Nadam se da će Vam se svidjeti i da ćete neku od njih isprobati na svojim noktima. Iako sam imala super zamisli, nažalost nije bilo toliko lako prevesti ih u djelo. Vidjet ćete i same na slikama, pogotovo mali pauci. Više sliče nekim vanzemaljskim bubama nego paucima, ali okej.

Paaa krenimo!!

Za početak jedni malo "strašniji" nokti sa prolivenom krvlju




Drugi su tipični halloween nokti sa paucima - ili mojom izvedbom pauka, haha :)




I kao treći, u mraku vidljive samo oči:



Za sve sam koristila Flormar lakove za nokte, a nijanse možete pročitati ispod:

"Krvavi" nokti:
  • M101 - crveni
  • 300 - bijeli
"Pauci" nokti:
  • 376 - narančasti
  • 313 - crni
  • 300 - bijeli
"Oči u mraku" nokti:
  • 313 - crni
  • 300 - bijeli
I kao pomoć za oči, točkice i ostalo koristila sam svoje dobro znane "točkalice"


I to bi bilo to za ovaj petak. Ako idete na neki party lijepo se provedite, ako budete probale koju od ovih ideja slobodno mi na FB stranici ostavljajte slike. A možda imate i bolje ideje od mojih, pa stavite. Baš me zanima i veselim se tome.

Puseee :-* :-*


Primjedbe