Catrice Shine Appeal Fluid Lipstick - 060 Marry Berry


Nakon šta sam isprobala Essence tekuće ruževe, bila sam znatiželjna prema ovima koje je izbacio Catrice - Shine Apepeal Fluid Lipstick. Sviđa mi se da se u zadnje vrijeme sve više brandova odlučuje za ovakvu vrstu tekućih ruževa u pakiranju sličnom sjajilu. Isprobala sam nijansu 060 Marry Berry pa pročitajte moje dojmove!


Evo šta sami Catrice kaže o ovome ružu:
"Shine Appeal Fluid ruž za usne je pravi hibrid ljepote i ujedinjuje čistu boju ruža za usne s maksimalnim sjajnim efektom sjajila. Sadrži vitamin E koji njeguje osjetljive usne i pruža nježan i sjajan završetak. U nijansama od nježno nude do klasične crvene Shine Appeal Fluid ruž za usne ispunjava sve snove o bojama."
Na njihovoj web stranici vidim da je dosupno 12 nijansi. Na policama naših drogerija ja sam ih vidjela samo 6 (mislim, nemojte me uzeti za riječ). Cijena ovih ruževa je 31,90 što je 10kn skuplje od Essence tekućih ruževa. No, šta kada je kvaliteta u pitanju?


Imena ovih ruževa su odlična. Naravno da nas i naziv proizvoda još više privuče ako je onako, njammmiii, kao ovaj Marry Berry. Po samom nazivu mi na pamet odmah pada neko bobičasto voće :)

Ruževi dolaze u prozirnom plastičnom pakiranju sa crnim čepom. Očito da su i ovi ruževi inspirirani Bourjois tekućim ruževima. Aplikator je spužvasti, izvsrtan za primjenu ovakve vrste proizvoda.


Sviđa mi se izgled proizvoda, čak je i pomalo luksuzniji za tu cijenu. 

Kad sam radila swatcheve, pitala sam se da li je ovo ruž ili sjajilo?! 


Po opisu samog Catrice-a trebao bi biti tekući ruž sa sjajem. Kao što smo navikli od nekih drugih brendova, da ima intenzivnu boju kao što je ruž i sjaj od sjajila. 

Ipak, pokazalo se već na prvu kada sam ga stavila na ruku da nije postojan. Stvarno ima sjaj sjajila, i kremastu teksturu ruža, ali nažalost nema ni traga pokrivenosti kao kod ruža.

Moj prvi dojam je bio odmah: Ovo je sjajilo!! A nakon opsežnog testiranja, to je i moj konačni zaključak. To nije tekući ruž, više je sjajilo samo sa više pigmenta.

Naravno, proizvod uopće nije loš samo eto više ima osobnost sjajila nego ruža koji traje najviše 3 sata.

Ja ga koristim u kombinaciji s olovkama za usne, pa potraje malo duže.

Što se tiče same nijanse koju sam isprobala, iako sam po boji pakiranja i aplikatora očekivala neku ljubičastu nijansu, ispostavilo se da je više rozog tona. 


Na gornjim slikama je ruž 060 Marry Berry u kombinaciji s Essence olovkom za usne 06 Satin Mauve


 Na ovim slikama sam koristila kombinaciju ruža 060 Marry Berry i Essence olovke za usne 05 Soft Berry

Kao što ste mogle pročitati i nisam tako negativna šta se ovog proizvoda tiče ako ga gledamo kao sjajilo. Lijepe boje, ambalaže i fine formule. 

Kakvo je Vaše mišljenje o ovom proizvodu? Jeste ga probale?


 

Primjedbe