Maybelline COLORdrama olovke za usne

  

Bok curke

danas Vam donosim recenziju predivnih Maybelline-ovih COLORdrama olovaka za usne koje obožavam. 
Kad sam naišla na njih nisam se mogla odlučiti koju boju izabrati i mislila sam kupiti samo jednu, ali to nikako nije bilo moguće, hehe :) Za prvi put sam kupila ove dvije predivne nijanse:


A to su 150 Fuchsia Desire i 110 Pink So Chic. Toliko su me oduševile da sam ubrzo kupila i jednu malo neutralniju nijansu, 630 Nude Perfection:


Maybelline olovke su olovke intenzivnih boja. Formula baršunaste teksture omogućava 5x jaču pigmentaciju u usporedbi s klasičnim ružem za usne. A kao rezultat dobijemo intenzivne i zavodljive usne. 

Obožavam pigmentiranost ovih olovaka, kao i njihovu dugotrajnost. Mogu piti s njima, jesti, ali one će trajati i trajati na mojim usnama. Boje su toliko savršene, samo mi je žao što kod nas nisu dostupne sve nijanse (barem ja nisam naišla na njih, ispravite me ako griješim).

Inače, cijena ovih olovaka je 19,90kn. Koliko sam upoznata, možete ih pronaći u svim Muller drogerijama, kao i u ponekoj BIPI

Na slici niže možete vidjeti nijanse na ruci


A na idućim slikama, vidjet ćete kako izgledaju na usnicama. Doista je bilo teško uhvatiti prave nijanse ovih olovaka.

 (630 Nude Perfection)

(150 Fuchsia Desire)

 (110 Pink So Chic) 

Jeste li i Vi isprobale ove olovke? Kakva su Vaša iskustva?

A sad slijedi jedno iznenađenje! S obzirom da smo na FB stranici prešli brojku od 100 lajkova, a i bliži se moj rođendan, odlučila sam napraviti malo darivanje.

Ono što Vas čeka je prikazano na slici ispod:



Ono što možete osvojiti je sljedeće:
  1. Essence ruž za usne - nijansa 15 Oh So Matt!
  2. P2 lak za nokte u nijansi 030 Red Volcano
  3. Catrice Multi colour rumenilo u nijansi 080 Peach Frappucino 
Pravila možete pronaći na FB stranici.

SRETNO SVIMA! A mi se čitamo već za tjedan dana. Do tada Vam šaljem puse :-* :-*

Primjedbe