Essence tekući ruževi za usne


Vjerujem da ste sve već jaaako dobro upućene u novu Essence kolekciju, a mene su posebno privukli ovi tekući ruževi. Imala sam priliku isprobati ove tri nijanse, koje su najčešće dostupne u našim drogerijama, iako ja dosad još nisam naišla na njih u KOZMU, već samo u DM-u. 

Evo šta sami Essence kaže o njima:
" 2u1 inovativna formula tekućeg ruža za usne ujedinnjuje najbolje od dva profesionalca kombiniranjem pokrivenosti ruža za usne i sjaja sjajila za usne. Pakiranje također naglašava svoje duo karakteristike: super pakiranje sjajila za usne s parktičnim aplikatorom ruža za usne. Apsolutno očaravajuće! "
Paa za početak da Vam predstavim nijanse:

 (nijansa 01 colour party)

Jako nježna nijansa, skoro neprimjetna na usnama. Daje usnicama prirodni roskasti izgled s malo sjaja.

 (nijansa 04 show off!)

Rozo-crvenkasta nijansa, podigne svaki make-up look.

 (nijansa 06 make a statement)

Ova nijansa mi je idealna za ovo jesensko vrijeme, malo tamnija, a opet izgleda predivno na usnicama. Ja ju često znam nositi u kombinaciji sa Essence olovkom za usne u nijansi Satin Mauve.

Na slici ispod možete vidjeti swatcheve ovih ruževa


Bilo je dosta teško uhvatiti prave nijanse ovih ruževa, ali mislim da sam kolko tolko uspjela. 

Sve u svemu, ovi Essence ruževi su dobri. Iako više imaju svojstvo sjajila, nego ruža ali meni odgovaraju jer ih većinom koristim u kombinaciji sa olovkama za usne. Pa taj mat izgled olovke podignem sjajem i bojom ovih ruževa. Jer na kraju, ostane na usnicama olovka, kad se ruž izbriše. Nisu baš dugotrajni, ali za svakodnevnu priliku jesu. Od mene imaju palac gore i zbog pakiranja, koje je dosta praktično.


Jeste već isprobale koji od ovih ruževa? Koji je vaš favorit?

 

Primjedbe

  1. Ja imam peach party i meni su baš trajni, i nakon 2 sata ostaje trag boje. Naravno, ne onako kao kad se nanese, ali baš su me iduševili, definitvno duže traju od običnog sjajila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj tu boju bi bas voljela probati. Da, slazem se boja ostane neko vrijeme. Iako su meni drazi i dugotrajniji u kombinaciji s olovkama za usne.

      Izbriši
  2. Meni su ovi ruževi/sjajila odilčni :D Imam nijansu 06 make a statement i obožavam ju. I meni su se pokazali dosta dugotrajni, bar ova nijansa koju imam jer i nakon što sjaj nestane boje još ima na usnama te mi onda izgledaju još ljepše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da da, valjda što je tamnija nijansa to boja duže traje. To sam i ja primjetila kod 06. Ali npr. 01 mi brže nestane s usnica

      Izbriši

Objavi komentar