Catrice CHOCOLATE NUDES paleta sjenila za oči - 010 Choc' Let It Be

  

" Šest toplih nude i smeđih nijansi - u rasponu od bijele čokolade do tamnog moussa - ujedinjeni u jednoj paleti. Nježna tekstura sjenila za oči ima visoku disperziju boja i pruža svjetlucavi kao i mat efekt. Za prirodan dnevni izgled ili uzbudljive naglaske za večernji izgled - s uključenim dvostranim aplikatorom. "
Kao što vjerojatno već znate, u naše drogerije polako je pristigla nova kolekcija Catrice proizvoda. Jedva sam čekala da stigne baš zbog ove predivne čokoladne paletice. Obožavam smeđa sjenila i ovo je neznam koje po redu u mojoj kolekciji, ali nosi tako njammiii naziv da nisam mogla odoljeti.


Na početku ste mogle vidjeti što Catrice kaže o ovoj paleti, a i poznato je već od dosadašnjih njihovih paleta da se sastoji od 6 nijansi, od kojih su 3 mat i 3 shimmeraste. Cijela paleta ima 6g, cijena joj je 39,90kn, a može se pronaći u Muller-u, KOZMO i DM drogerijama.

U pakiranju dolazi i kist, koji po meni baš i nije iskoristiv (barem ne onaj mali dio namijenjen blendanju). 

Što se tiče samih sjenila, lijepo su pigmentirana (pogotovo ove tamije nijanse), ne truse se previše i što je meni najvažnije, lijepo se blendaju.



Prva dva sjenila su dosta svijetla, pogotovo drugo tako da se njih može iskoristiti za highlight. Sa bazom za sjenilo boje su još pigmentiranije.




Na slici niže možete vidjeti i swatcheve:


Catrice je moj top drogerijski brand jer ima dosta kvalitetne, a povoljne proizvode. Njihove palete sjenila za oči su mi najdraže, i definitivno zauzimaju veći dio mog toaletnog stolića. 

Ovu paletu preporučam svima koji vole prirodne, neutralne, zemljane tonove. A kako nam je i jesen na vratima, savršeno će se uklopiti uz razne jesenske lookove. 



Jeste već isprobale ovu paletu ili ju tek planirate kupiti?
Da čujem Vaše dojmove...

 

Primjedbe

  1. Imam Nude paleticu iz prijašnje kolekcije koja mi je stvarno jedna od dražih, a prije dva dana sam dobila i ovu, vjerujem da ni s njom neću biti razočarana. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sad imam sve palete i stvarno neznam koju bi mogla izdvojiti, sve su mi posebne na svoj način. Iako nude i ova su mi malo draže jer ih svakodnevno koristim.

      Izbriši

Objavi komentar