Sisterhood of the World Bloggers Award

Hej hej, 

evo iako sam rekla da ću s postovima krenuti početkom 9.mjeseca, ovaj tag i nominacija drage Sabine s bloga Fabulous Obsessions natjerali su me da se primim pisanja i ranije.
Malo kasnim, ali eto prošli tjedan sam bila na moru pa nisam stigla.



Evo i pravila:
  • Lajk na blog osobe koja Vas je nominirala (meni to nije bio problem jer već pratim Sabinu i njen blog)
  • Staviti Award logo na Blog
  • Odgovoriti na pitanja koja su postavljana
  • Postaviti 10 novih pitanja blogerima koje nominiram
  • Nominirati 5 blogerica

Pitanja za mene upućena od Fabulous Obsessions:

1. Ima li nešto što ste oduvijek željeli i da li ste to ostvarili?
E ovako, neke stvari koje sam željela sam i uspjela ostvariti, a neke će vjerojatno ostati neispunjene kao što je npr. plivanje s dupinima. To si želim još od malih nogu.
 (slika preuzeta sa interneta)

2.  Kada biste mogli zadržati samo 5 stvari u Vašem životu, koje bi to stvari bile?
Stvari koje bi definitivno zadržala većinom imaju veze sa kozmetikom i higijenom (tipična horoskopska djevica), a to su: gel za tuširanje, šampon, crveni lak za nokte, neki dobar ruž i fotoaparat.
3. Kako provodite slobodno vrijeme?
Svoje slobodno vrijeme najčešće provodim u vožnji biciklom, kao i putujući kad god uhvatim priliku.

4. Tri omiljene knjige i zbog čega?
Moram nažalost priznati da baš i nisam neki freak kaj se knjiga tiče, od onih sam osoba koje su lektire čitale jer su morale (a ponekad sam i to preskočila, pa je pomogao internet i dobri stari Vodič za lektiru). Ali nemogu reći da nisam voljela pročitati koju dobru knjigu preko ljeta, sad to nažalost sve rijeđe radim jer ne stignem. Od tih nekih knjiga izdvojila bi Oprosti mi, molim te - Melissa Hill, i od R.L. Stine-a - Vatrena igra, Zaključna ocjena.
5. Omiljena vrste pizze za Vas je...?
Uff definitivno Slavonska ili neka Pikant. Obožavam malo ljuće stvari. 
(slika preuzeta sa interneta)

6. Najbolji poklon koji ste ikada poklonili?
Nekako su mi najdraži oni pokloni koje sam sama izradila - tako da bi izdvojila božićne čestitke koje sam pretprošle godine poklanjala svojim bližnjima.
7. Najbolji poklon koji ste ikada dobili?
Volim jednostavne poklone, ali i kad ljudi pogode moj ukus i ono što mi treba.
8. Napišite jednu random činjenicu o sebi.
Užasno sam tvrdoglava :)
9. Da li volite kuhati?
Da, volim kuhati i isprobavati nove recepte s interneta. Nažalost nemam često priliku jer odkad radim mama najčešće kuha jer je ujutro doma. Najviše sam isprobavala razne recepte dok sam godinu dana živjela u Sarajevu (zbog faksa).
(slika preuzeta sa interneta) 

10. Top 5 prioriteta u Vašem životu.
Trenutni prioriteti u životu su mi dovršiti faks, ostati zaposlena, upisati i položiti vozački, putovati i naravno, osnovati obitelj.
Iako sve više blogerica objavljuje ovaj tag, nisam stigla sve pratiti koje su to već napravile, ali ja nominiram sljedeće blogerice (u slučaju da ste već napravile tag, ne morate odgovarati):

1. My magical corner
2. Make up FANdra 
3. Stela Sequin 
4. Roseybelle 
5. Blog by Principessa

A sada, ovdje su moja pitanja za Vas:

1. Kako ste došle do imena svog bloga?
2. Koje su top 3 destinacije koje ste posjetile ili bi voljela posjetiti?
3. Da li pratite strane blogerice, i koja Vam je najbolja?
4. Opišite haljinu ili cipele u kojoj/kojima se osjećate posebno!
5. Najdraži komad nakita?
6. Da li postoji dio tijela koji najviše volite/mrzite na sebi?
7. Da li uređujete svoje slike u nekom programu prije nego ih objavite na svom blogu?
8. Imate li još koji hobi?
9. Da li više volite primati ili poklanjati poklone?
10. I za sami kraj, što bi poručile mlađoj sebi?


Nadam se da sam zadovoljila svojim odgovorima, a sad željno iščekujem odgovore mojih nominiranih. 

Čitamo se već idućeg petka!


Primjedbe