Ziaja micelarna otopina na bazi masline

"Na bazi prirodne masline, za suhu i osjetljivu kožu. Izuzetno nježno i u potpunosti uklanja make-up. Tonira i vraća mekoću koži. Ublažava iritacije i štiti kožu od isušivanja. Dermatološki i oftamološki testirano. Bez parabena."
Tako kažu iz Ziaje, ali nažalost moje iskustvo je potpuno drugačije. No, o tome nakon što Vam malo opišem samo pakiranje ove micelarne.

Micelarna dolazi u maloj zelenoj bočici od 200ml,  sa čepom koji se lako otvara. Ali ne brinite da će Vam iscuriti previše proizvoda, jer je otvor dosta mali. Ali svejedno, treba biti oprezan!


Što se tiče same micelarne, kao što možete vidjeti i na slikama dosta se pjeni. A ako Vas zanimaju sastojci, iduća slika ih prikazuje:


Iako dosta hvale ovu micelarnu, ja nažalost imam loše iskustvo s njom. Istina je da super skida šminku i sve to stoji, ali nažalost mene užasno peče za oči i to je dovoljno veliki razlog da ju dalje ne koristim. Žao mi je jer obožavam micelarne otopine za skidanje šminke, i ova je super praktična jer je manja i lako stane u svaku torbu ali eto, ja ju ne planiram dalje koristiti ni kupovati. Ostajem vjerna Garnierovim micelarnim otopinama. 

Cijena ove micelarne je oko 33kn, a možete ju pronaći u svim našim drogerijama.

Još jedna kratka obavijest na kraju.. S obzirom da je ljeto i godišnji odmori, odlučila sam uzeti godišnji odmor na blogu idućih mjesec dana. Dakle, čitamo se ponovno prvi petak u 9. mjesecu. Do tada ću biti i dalje aktivna na FB stranici i Instagram profilu, pa me možete tamo pratiti. 


Jeste li probale ovu micelarnu? Kakva su Vaša iskustva? Pišite mi u komentarima!

  

Primjedbe