Manhattan Clearface piling za lice


Jedan od proizvoda koji su dio moje rutine za održavanje kože lica je i ovaj Manhattan Clearface Wash Scrub, koji već jako dugo koristim i jako sam zadovoljna s njime. 

Evo šta nam Manhattan kaže o ovom proizvodu:
- nježni piling za lice koji će brzo i lako nečistu, mješovitu ili masnu kožu učiniti lijepom i nježnom
Trenutno djelovanje: uklanja bakterije, sebum i mrtve stanice te daje čisti ten
Dugotrajno djelovanje: otvara i čisti začepljene pore te regulira proizvodnju sebuma
Piling dolazi u plavo-bijeloj tubici okrenutoj prema dolje. To je odlična stvar jer se proizvod stvarno može iskoristiti do kraja. Ja znam čak i odvrnuti čep, pa istiskivati još šta je ostalo u tubici. 


Tekstura je kremasta sa mikročesticama koje nježno čiste kožu, ne ostavlja crvenilo kao neki grublji pilinzi.

Na slici ispod možete pročitati sastav proizvoda:


Za cijenu od 37kn dobijete 125ml proizvoda. Meni proizvod traje oko 2-3 mj sve ovisi. 
Proizvod možete pronaći u BIPA i KOZMO drogerijama.

Nakon korištenja ovog pilinga, koža mi je osjetno mekša, te se ne sjajim odmah nakon primjene.

Ovaj proizvod preporučam svima koji imaju problema s masnom kožom. 

Koji je piling Vaš favorit? Pišite mi u komentarima!
  

 

Primjedbe