Garnier BB Miracle Skin Perfector Dnevna krema 5u1

U ove vruče ljetne dane kada se znojimo i kada nam je puder pretežak za naše lice, ja ga zamjenjujem ovom savršenom BB kremom iz Garniera u nijansi Light. Jedina BB krema koju sam isprobala i koja savršeno odgovara mojoj koži lica.


Evo šta kažu iz Garniera:

Prva BB krema iz Garniera namijenjena isključivo masnoj i mješovitoj koži. Miracle Skin Perfector Dnevna 5u1 BB krema u jednom koraku pruža koži sve što joj je potrebno - hidrataciju kože, obojenost pudera i kožu koja blista poput bebine.

Posebno je namjenjena masnoj i mješovitoj koži te suzbija suvišan sebum, smanjuje vidljivost pora i nepravilnosti, koži daje zdrav sjaj, hidratizira je i štiti (ZF20).

Ova BB krema dolazi u simpatičnoj uskoj crnoj kutijici na kojoj imate navedene sve bitne informacije o proizvodu.

(slika preuzeta sa interneta jer nažalost nemam kutiju od svoje BB kreme)

Kao što možete vidjeti, proizvod se nalazi u uskoj duguljastoj tubici bež boje od 40ml, sa čvrstim bijelim čepom na odvrtanje.


Tekstura je dosta tekuća, tako da treba biti pažljiv sa njegovim doziranjem jer se često dogodi da izleti više proizvoda nego što nam je potrebno.

Prekrivanje je odlično, iako ja još dodatno preko toga stavim malo pudera u kamenu na T-zonu.

Evo i slika kako izgleda na ruci..


Svakako preporučam ovu BB kremu za ove ljetne dane, jer ne zatvara pore kao neki teži puderi. 

Cijena proizvoda je oko 60-tak kuna, a može se nabaviti u svim drogerijama. Sad je u DM-u na akciji za 49,90kn koliko sam uspjela jučer vidjeti.


Koristite li Vi BB kremu po ljeti ili ste i dalje vjerne puderima?



Primjedbe

  1. Hej. Ova BB krema se cini jako dobrom. Isprobala sam neke druge marke i nisam zadovoljna. Mislim da bi ovu vrijedilo isprobati. Sto se tice komentara drugih blogerica nemoj da te to unazadi u onom sto volis raditi. Ko zna koliko su te cure ajmo rec pogrijesile i sad se prave pametne. Tako da glavu gore i nastavi raditi ono sto voli, a mi cemo te i dalje citati ;-) :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga naly33 na potpori, zbog Vas se i trudim što više stvari isprobati i prenijeti Vam moje iskustvo. A što se tiče ove BB kreme, isprobaj ju. Lagana je i prozračna za lice. Samo je bitno da odabereš pravu nijansu za sebe.

      Izbriši

Objavi komentar