BIOBAZA Hydradiance - gel za umivanje


Pod geslom "Peršin nije samo za juhu", Biobaza je ove godine predstavila novu liniju proizvoda za njegu svih tipova kože - Hydradiance koja se sastoji od četiri proizvoda za njegu lica, a to su: Gel za umivanje, Tonik, Antioksidativni fluid i uljni serum.

Biobaza Hydradiance je inovativna linija za njegu svih tipova kože na bazi tri aktivna sastojka - peršina i boražine iz ekološkog uzgoja, te vitamina E. 

Ja sam od ove linije imala priliku isprobati Gel za umivanje i Antioksidativni fluid. Ali odlučila sam Vam pisati samo o Gelu za umivanje jer sam s njim puno više zadovoljna nego s fluidom.

Nakon što sam dobila ova dva proizvoda, odmah sam krenula sa njihovim korištenjem, ali nakon par primjena koža lica mi je bila grozna. Dobila sam ogromne prišteve, koža iznad obrva mi se počela perutati, tako da sam ubrzo prestala s primjenom. ALI, jednostavno sam jednog dana odlučila dati drugu priliku ovom gelu. I tako sam krenula sa primjenom, svaki dan umivala lice, i kad sam vidjela da se ne vraćaju početni problemi, pretpostavila sam da mi je koža onako reagirala na fluid. Zato Vam neću praviti recenziju fluida, jer ne volim pisati loše recenzije, a i svaka koža drugačije reagira. Moja je reagirala tako, no to ne znači da nekome od Vas neće odgovarati.

Dakle, da Vam malo predstavim ovaj Gel za umivanje.

 
Clean-it-all! Gel za umivanje - svilenkaste, prozračne teksture s jedinstvenim kompleksom: ekstraktom sjemenki peršina, uljem boražine i vitaminom E nježno uklanja nečistoće, smanjuje pore i zaglađuje kožu. Zahvaljujući uljima ružmarina i lavande sprečava isušivanje, tonificira i ostavlja kožu baršunasto mekom. Idealan za sve tipove kože.


Gel dolazi u odličnom, nadasve zanimljivom kartonskom pakiranju.



Gel ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise. Dolazi u plastičnoj bočici od 200ml, sa čvrstom pumpicom koja omogućuje precizno doziranje i vrlo je higijenski. Za jedno pranje dovoljan je samo jedan pritisak pumpice, što znači da će Vam proizvod potrajati dugo.

Pretpostavljam da znate kako ga upotrijebiti - nanijeti na vlažnu kožu lica, zapjeniti i isprati. Na slici ispod možete vidjeti na ruci kako se lagano zapjeni.


Eto, kao što vidite na mom primjeru, ponekad je sasvim ok dati drugu šansu nekom proizvodu. Naravno, ne znači da ćete uvijek promjeniti mišljenje, ali eto ja jesam i drago mi je zbog toga jer je moja koža lica i vrata mekana kao bebina guza, nema nikakvog zatezanja.

Ehh da, za one koje zanima sastav gela, evo i slike:


Gdje kupiti ovaj proizvod? U svim DM prodavaonicama, po cijeni od 45kn.



Jeste li probale ovaj gel? Ili bilo koji proizvod iz nove Biobazine linije?


Primjedbe

  1. Oko ovog proizvoda su dosta podijeljenja mišljenja i koliko god zanimljivo zvuči mene ga je nekako strah isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se. Ja sam isprva mislila da ja imam osjetljivu kožu lica i da sam samo ja reagirala onako, ali onda sam čitala sve više komentara kolegica blogerica kojima se događalo isto to. Ali eto, nakon nekog vremena ja sam se ipak odlučila da još jednom isprobam gel jer je ipak sve na prirodnoj bazi. Kao što sam i napisala, drago mi je zbog toga. Ali razumijem te, i mene bi bilo strah da sam na tvom mjestu.

      Izbriši
  2. Vidiš, ja sam se s fluidom ok složila, s tim da mi on služi kao podloga za puder, dok s druge strane mi je gel malo preagresivan i ne koristim ga svakodnevno, nego dok osjetim potrebu i to najčešće naečer nakon kaj skinem šminku jer imam dojam da mi temeljito očisti lice. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, svakome drugačije paše, sve ovisi o tipu kože. Nekome vjerojato pašu i oba proizvoda.

      Izbriši
  3. Prije svega, mislim da je jaaaako važno pisati negativne recenzije. Nema smisla samo prodavati stvari, važno je ljudima i uštedjeti novce.
    Imam ga, ali stoji, ne usudim se riskirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, slažem se s tobom ali baš zbog toga sam napisala i to kakve sam "simptome" imala nakon prvog korištenja.

      Izbriši
  4. gel mi stoji još neotvoren, čekam da potrošim alphstoriesob of kadulje i mente, pa ga onda fotkam i otvaram :D
    sada si me malo utješila da ti je oke gel :D jer sam vidjela da su mnogi nezadovoljni ovom linijom proizvoda :D mislim da ću s gelom riskirati pa šta bude :D s nečim moram oprati lice hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde nadam se da te neće razočarati, ja u zadnje vrijeme ga svaki drugi dan koristim i to navečer i čist mi je ok, nakon toga nanesem kremu za lice i dugo mi je lice glatko i gotovo savršeno :) Javi dojmove

      Izbriši

Objavi komentar