STIŽE NAM LJETO - sve za sunčanje

Pošto nam je sezona kupanja već počela, a ljeto samo što nije, odlučila sam Vam napraviti kratku recenziju proizvoda za sunčanje koje ja koristim već par godina.

Kao što možete vidjeti na slici, ne preferiram kreme za sunčanje, jer mrzim bijele tragove po koži i dobro utrljavanje. Draža su mi ulja, koja su se pokazala kao dobra zaštita.

Jedan od proizvoda koje koristim za sunčanje je Eveline Sun Care DEEP SUN TAN OIL. Dakle, kao što možete vidjeti radi se o ulju u spreju BEZ zaštitnog faktora koji sadrži beta karoten, vitamin E i ulje oraha. S obzirom da ne sadrži SPF zaštitu, prije njega je potrebno nanijeti kremu ili ulje sa SPF zaštitom. Ovo ulje ima funkciju da potakne tamnjenje kože, i to one koja lakše i brže tamni.
Ulje je narančaste boje (zbog beta karotena) koje je hidratantno zbog svoje masnoće, te se slobodno može nanositi i na lice. 

Cijena ovog proizvoda je oko 30kn, količina je 150ml, te ga možete nabaviti u BIPI i KOZMO drogerijama.
Drugi proizvod koji koristim, a često ga znam koristiti prije već spomenutog ulja, je Eveline Sun Care WATER RESISTANT SUNTAN OIL. Inovativna formula bogata aktivnim sastojcima koji djeluju u sinergiji sa arganovim uljem koji učinkovito sprječava procese starenja, poboljšava elastičnost i čvrstoću kože. Proizvod sadrži UVA i UVB filtre, te beta karoten koji osiguravaju zaštitu kože od štetnih utjecaja sunčevih zraka. Vitamin E, poznat kao "vitamin mladosti", štiti od slobodnih radikala i procesa preranog starenja kože. Arganovo ulje i ekstrakt oraha duboko hrani i  hidratizira. Ulje je zaštitnog faktora 10, što naravno ako ste jako svijetle puti nije pametno koristiti. Možete nakon nekog drugog preparata sa većim zaštitnim faktorom. Pošto ja dosta često vozim bicikl, pa dobijem neku početnu boju, meni je ovo ulje dovoljno. 
Također, količina i ovog ulja je 150ml, te mu je cijena oko 30-tak kuna u drogerijama.

Idući proizvod, vjerujem da Vas sve zanima, a to je Olival pekmez za ubrzano tamnjenje. Ovaj proizvod sam kupila prošle godine po prvi put, nakon pročitanih brojnih recenzija kolegica blogerica i sve su imale toliko pozitivne komentare da sam ga odlučila i ja kupiti. 
Lagano tonirani pekmez za tijelo namijenjen je osobama koje žele preplanulu, brončanu boju kože i ubrzano tamnjenje. Sadrži kompleks bogatih prirodnih ulja: oraha, mrkve i kakaovca koji hrane, njeguju i štite kožu od dodatnog isušivanja. Ne sadrži UV-filtere pa se preporučuje osobama koje dobro podnose sunce i žele pojačati boju kože. 

Proizvod se lijepo razmazuje i ostavlja laganu boju na koži. Pošto ne sadrži zaštitni faktor, za osobe vrlo svijetle puti preporučuje se da se prije pekmeza namažu kremom sa SPF-om. Proizvod je vodootporan, ali treba pripaziti jer zna ostavljati tragove na odjeći.
Pekmez dolazi u pakiranju od 250ml, a cijena mu je 80kn. Žao mi je što nemam slike od prošle godine da vidite razliku prije-poslije. Ali moram priznat da već dugo nisam dobila tako lijepu preplanulu boju kao s ovim pekmezom. Za tjedan dana korištenja pekmeza, dobila sam boju kakvu nebi dobila tijekom cijelog ljeta.

 
I za kraj, nakon silnog izlaganja suncu, dobro je pri ruci imati i jedan SOS proizvod u slučaju da pocrvenite. 

U tom slučaju, ja koristim Nivea Sun SOS AFTER SUN REPAIR LOSION. Inovativna formula pruža trenutačno olakšanje vašoj koži. Smanjuje znakove iritacije uzrokovane sunčevim zrakama zbog novog svojstva koje umiruje crvenilo.

Bez obzira jesam li izgorila ili ne, svaki put kad dođem s plaže, otuširam se da skinem sol sa sebe te se namažen ovim losionom, koji mi baš lijepo hidratizira kožu. Još mi je draže kada ga ostavim u frižideru, te ga tako hladnog nanesem na još vruče tijelo. Odličan osjećaj!
Količina proizvoda je 200ml, a cijena mu je oko 56kn.

Evo drage moje, to su proizvodi koje ja najčešće koristim. Nadam se da ćete naći ponešto od toga za sebe i isprobati.

Još jedna kratka informacija, imate akciju u DM-u do 30.6. uz svaki kupljeni Olival pekmez na poklon dobijete kremu za zaštitu lica SPF30. A u Konzumu do 2.7. imate popust od 25% na sve Olival Sun proizvode. Samo ovaj vikend (18.-20.6.) u Kozmu je akcija 30% popusta na proizvode za sunčanje i poslije sunčanja.

Koji su Vama najdraži proizvodi za sunčanje?
Jeste isprobale koji od ovih ili planirate isprobati?
Javite mi slobodno u komentarima :)

 

Primjedbe

  1. Obavezno svako ljeto koristim Sun Dance proizvode za suncanje i pokazali su mi se odlicnima. A od pekmeza za suncanje sam isprobala jedino onaj od Lerbolaria i odlican je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Sun Dance se također pokazao kao odlična zaštita. Nađe se i on u koferu za more :)

      Izbriši
  2. Olival pekmez za ubrzano tamnjenje će se definitivno naći u mojoj košarici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Olival pekmez sam i ja koristila prošle godine i bila zadovoljna, stvarno je ok :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar