Golden Rose - Rich Color Nail Lacquer


Vjerovatno ste već isprobale Golden Rose lakove za nokte, a po meni su to najbolji lakovi na našem tržištu koje možete kupiti po cijeni do 30kn. S obzirom da imam i čitateljice iz BiH, kod Vas je cijena ovih lakova do 3KM.
Isprobala sam i njihovu Paris kolekciju, ali ova Rich Color mi je nekako najdraža. A otkrit ću Vam i zašto.

Kao prvo, njihova četkica je fenomenalna. Široka i napravljena tako da se lak nanese u jednom potezu na cijeli nokat. Kod malo jačeg pritiska na nokat, ona se lijepo raširi.


Lak je dosta gust, ali se brzo suši. 

Drugi razlog je njihova pigmentiranost, naravno zato se tako i zovu (Rich Color), zbog čega je dovoljan samo jedan premaz. Iako sam ja navikla, pa ga uvijek nanosim u dva tanka sloja. 
Trajnost laka ovisi od nijanse do nijanse. Meni ova o kojoj danas pišem, a to je broj 13 traje na noktima najmanje nekih 4-5 dana, sve ovisi što radim. Imam naviku ispod svih tamnijih lakova i ovih sa crvenom pigmentacijom, staviti kao bazu od Evelina 8u1.



Kao što možete vidjeti na gornjoj slici, ova nijansa je roza sa crvenim pigmentom. Kasnije ću Vam staviti i sliku kako ona izgleda na noktima. Nijansa ne sadrži nikakav shimmer u sebi, a njezina boja stvarno ide uz sve, te je i to razlog zašto ju u zadnje vrijeme često nosim. A i baš je nekako ljetna.


Kao treći razlog zašto volim ovu kolekciju Golden Rose lakova, je i lijepa, profinjena bočica sa kvalitetnim, čvrstim čepom, kao i cijena koja je kod nas oko 25kn, dok sam u BiH (u Sarajevu) vidjela da se cijena ovih lakova kreće oko 2KM. Tamo sam zapravo i kupila ovaj lak, te  sam se iznenadila njegovom cijenom u usporedbi sa našima. Tako da prvim idućim odlaskom u Sarajevo imam u planu kupiti još par nijansi iz ove kolekcije.

Imam samo pohvale za Golden Rose što se tiče ovih lakova.

No, da ne duljim.. evo i slika nijanse na noktima

Slika sa blicom:


Slika bez blica:

Teško je realno uslikati boju i nijansu, ali ajmo reć da ova slika s blicom najvjernije prikazuje pravu nijansu. 

Imate li Vi Rich Color lakove ili ih planirate kupiti? Koji su Vam najdraži?
 

Primjedbe

  1. Prekrasna nijansa. Vjerovala ili ne ja sam njihove lakove otkrila tek proslog ljeta i odmah sam se zaljubila u njih. Za sad imam samo dva primjerka, ali nadam se i to ubrzo promijeniti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bitno da si ih otkrila, jer stvarno su super povoljni i kvalitetni što je najbitnije. Shvatila sam da je ova nijansa na suncu više roza, a u mraku više vuče na crvenu :)

      Izbriši

Objavi komentar