Eveline Spa Professional Orhideja & Kokos hidratizirajući losion za tijelo

Drage moje, neznam kako Vama, ali meni je u zadnje vrijeme koža tijela jako suha, osobito na rukama i nogama. Tako da sam Vam ovog puta odlučila pisati o mom najdražem losionu za tijelo, a to je Eveline Spa Proffesional Orhideja & Kokos. 

Kako piše i na samom proizvodu, HIDRATACIJA JE TAJNA LIJEPE KOŽE.

Lagana tekstura ovog proizvoda omogućava brzo upijanje i osigurava koži 24satnu hidrataciju. Umirujući miris orhideje i kokosa djeluju opuštajuće.

Sastojci:
Ekstrakt orhideje - bogat polisaharidima, prirodan izvor energije za stanice kože, podržava staničnu obnovu, daje vlažnost, čvrstoću i sjaj.
Kokosovo ulje -  regenerira, vlaži i zaglađuje, te smiruje i opušta.
Shea maslac - slično prirodnim lipidima kože sprječava isušivanje, zateže i dubinski regenerira.
Vitamini A+E+F - antioksidansi - usporavaju proces starenja, održavaju optimalnu razinu vlažnosti kože, poboljšavaju elastičnost epiderme.
Što se tiče samog pakiranja, vrlo je jednostavno sa pumpicom za lakše nanošenje. Ali kada dođete do kraja proizvoda, ipak ćete morati odvrtati čep kako bi mogli sve potrošiti.


Količina proizvoda je 500ml, a cijena ovog losiona je oko 30kn. Mislim da se stvarno isplati. 
Neznam za dostupnost ovog losiona u drugim drogerijama, ali ja ovaj losion kupujem u Mulleru

Mislim da Vam samu primjenu ovog proizvoda ne moram pisati, standardno se nježno utrlja u kožu 1 ili 2 puta dnevno, po mogućnosti odmah nakon kupke. Već nakon tjedan dana redovite primjene, koža bi trebala održavati optimalnu razinu vlage.

Ja sam ovim losionom prezadovoljna, obožavam njegov miris, kao i osjećaj na koži nakon što ga utrljam nakon tuširanja. Nakon samo jedne primjene, moja koža dobije svu potrebnu vlažnost.

Nadam se da je još netko zadovoljan ovim losionom kao i ja.

Pišite mi ako ste ga isprobale, ili neki drugi Evelinov losion.

Do idućeg posta Vas sve lijepo pozdravljam! :)
 

Primjedbe

  1. joooj obozavam taj miris <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ga isprobala, ali Eveline kreme predobro mirišu pa vjerujem da je takav slučaj i s ovim losionom :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar