Essence olovke za usne

Danas Vam donosim malo drugačiji post od onih koje ste navikli kod mene čitati.
Odlučila sam Vam pisati o Essence olovkama za usne, koje su Vam vjerojatno već jako dobro poznate. Ja sam ih tek prije par mjeseci otkrila i to zahvaljujući Blaženki sa bloga Beautylicious. Za početak sam kupila dvije nijanse, za koje sam mislila da će mi najbolje odgovarati. To su bile nijanse 06 Satin Mauve i 15 Honey Berry.

Ovdje možete vidjeti da sam se odmah pohvalila na svom instagram profilu.

Odmah idući dan sam ih isprobala i toliko su mi se svidjele da sam išla po još i još dok ih nisam sakupila 7 :)


Kao što vidite, to su nijanse već spomenuta 15 Honey Berry, 12 Wish me a rose, 11 In the nude, 08 Red Blush, 07 Cute Pink i opet spomenuti 06 Satin Mauve, te jedna koje nema na slici jer je naknadno kupljena 05 Soft Berry.

Od te kolekcije, jedine dvije nijanse koje nisam kupila su 13 Transparent i 14 Femme Fatale.

Pa da Vam i napišem nešto o tim olovkama, a onda slijede i slikice kako stoje na usnama.
Po samoj teksturi, olovke su mekane i mazive, tako da se slobodno mogu koristiti same, bez ruža. Ja ih tako najčešće i nosim. Naravno na dobro pripremljene usne, ili na balzam ili na malo tekućeg pudera ili korektora. Sve imaju mat izgled na usnama, te su dosta dugotrajne. Znam i piti i jesti, ali mi i dalje bude olovka na usnama, mozda se malo skine ali i dalje ne izblijedi toliko. 

Ajmo sad nešto napisati i o svakoj od ovih nijansa. 

05 Soft Berry je neobična kombinacija smeđe, ljubičaste i nijanse Satin Mauve

06 Satin Mauve mi je od prvog dana favorit od svih ovih Essence olovaka, koristim ju dosta često.

 
(Desna slika je slikana pod malo drugačijim svijetlom i ako možete primjetiti, nijansa malo tamije izgleda nego na lijevoj slici)

07 Cute Pink je malo tamnija ružičasta


08 Red Blush je malo tamnija crvena nijansa


11 In the nude nije tipična nude nijansa s kojom izgledate nenašminkano.

  
12 Wish me a rose je topla, nježna nijansa


15 Honey Berry, ovu nijansu mi je toliko teško opisati ali svakako mi je druga najdraža nijansa



Što Vi mislite o ovim olovkama? Imate li koju i koja Vam je najdraža?


Primjedbe

  1. za sad imam satin mauve i cute pink i super su mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olovke su stvarno odlične, samo je problem što ih nema puno u drogerijama

      Izbriši
  2. Olovke su super. Sve nijanse su lijepe i nisu napadne boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se s tobom :) Znači i ti si zadovoljna njima?

      Izbriši

Objavi komentar