Maybelline New Affinitone puder



Još jedan od Maybellinovih proizvoda koji me je oduševio.

Evo šta kažu u Maybellinu o njemu:
               "Tekući puder koji se besprijekorno prilagođava svakoj boji tena. Obogaćen  prirodnim pigmentima i vitaminom E koji štiti kožu istovremeno joj dopuštajući da diše. Besprijekorno prekriva nesavršenosti kože prilagođavajući se tonu tvoje kože."

Ja sam skroz slučajno naletila na ovaj puder jer sam tražila jeftiniju zamjenu Maxfactorovom Facefinity-ju. Trebao mi je puder koji ću koristiti na dnevnoj bazi, znači da je lagan za kožu i da kolko tolko prekriva sitne nesavršenosti. Tako ja s frendicom u Kozmu, dok je ona birala između silnih nijansi lakova za nokte, meni za oko zapeo Maybellineov New Affinitone puder. Isprobala sam tester na ruci (nijansa 03 Light Sand Beige) i kad sam ga razmazala, savršeno se stopio s mojom bojom kože tako da sam ga odlučila kupiti. Sutradan sam ga odmah isprobala za posao, i stvarno se pokazao kao dostojna zamjena Maxfactorovom facefinity-ju za svakodnevne situacije.


S obzirom da imam mješovitu do masnu kožu, dodatno ga izmatiram puderom u kamenu kako bi duže izdržao. Naravno, ne izdrži mi svih 8h na poslu, ali nekih 5-6h definitivno drži, nakon toga mi se lice počne lagano sjajiti.

Puder dolazi u tubi od 30ml, a cijena mu je u drogerijama oko 50-tak kuna. Na europskom tržištu dolazi u 6 nijansi, a kod nas je dostupno njih 5. Tekstura mu je dosta vodena, ali se brzo suši na licu. Ja ga nanosim prstima, nekako mi je to najbolje za takvu vrstu pudera.
Mislim da bi bio najpogodniji za normalnu i mješovitu kožu, te umjereno masnu. Na suhoj bi mogao istaknuti suhoću, pa za takvu kožu ne preporučam ovaj puder.

Jedini minus ovom puderu je pakiranje, jer često mi iscuri više pudera nego šta mi je potrebno.  

Sastav:


Kako izgleda na ruci:



Sve u svemu, zadovoljna sam ovim puderom i sigurno ću ga i dalje koristiti.

Koji Vi puder koristite? Jeste probale koji od Maybellina? Možda čak i ovaj?



Primjedbe

  1. My magical corner1. svibnja 2015. u 21:32

    Ovaj puder sam koristila i poptupno zaboravila kakav mi je bio :D . Sada koristim L'oreal Infallible tekući puder i najbolji mi je. Probaj ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad potrošim ovaj, možda i probam taj tvoj :)

      Izbriši
  2. Dobro zvuči! Kakvo mu je prekrivanje? Moja je T-zona sklona aknama pa mi je to uvijek prvo pitanje kad je o puderima riječ ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisno o kakvim se aknama radi. Ja nemam prevelikih problema s time, osim u vrijeme PMS-a ali tada mi čist ok prekrije. Naravno, uvijek je tu i korektor koji malo popravi ono šta puder ne uspije do kraja ;) Ali ako imam veće ili podkožne, onda radije to vrijeme koristim Maxfactorov Facefinity (nijansa 55 Beige)

      Izbriši
  3. Nekad davno sam koristila ovaj puder (kad je tek izašao) i nekako mi je previše mastio kožu, a suhe dijelove dosta isticao ali se jako lijepo stapao s kožom to je istina i ten je izgledao odlično. Možda bi mu mogla dati još jednu šansu, možda su do sad što mjenjali u sastavu i poboljšali ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neznam, ja ga tek od nedavno koristim. Probaj mu dat još jednu šansu, možda bude dobar ovaj put. Sve ovisi o tvojem tipu kože. Javi dojmove, ako budeš uzimala opet :)

      Izbriši
  4. Imam ovaj puder,solidan je,ali ne koristim ga previše. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam ovaj puder ali meni nije odgovarao. Nije bas prekrivao pristice pa mi je bio vise kao BB krema :). Vjerujem da tebi odgovara jer ti je koza stvarno bez mane!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, to ti se samo čini, vjeruj mi. Trebala si me vidjet za vikend, prišteva ko u priči, ali izlječila ja to biljnim melemom od GalaNature i kad sam isla u grad stavila Facefinity i supeer :) Najgore mi je sad po vručini, ispod šiška mi previše izbijaju prištići. Ali uspijem s ovim puderom prekriti

      Izbriši

Objavi komentar