Matrix Biolage Exquisite Oil

Omekšavajući tretman sa manoi uljem. Namijenjen oštroj kosi. Izglađuje površinu kose, omogućuje njezinu poslušnost i kontrolu. Kosa postaje ukroćena, mekana i sjajna.
Nažalost Matrix proizvodi nisu dostupni u našim drogerijama, već ih koriste frizerski saloni. 

Prvi put sam se susrela s ovim brendom i moram reći da sam jako zadovoljna. Sviđa mi se što ovo ulje radi mojoj kosi. Preporučuje se da se nanese nekoliko kapi za vrijeme njegujućeg tretmana, kao završni styling ili preko noći kao tretman za kosu. Ja ga osobno koristim tako da ga nanesem na mokru kosu prije feniranja. Već pod rukom osjetim  kako mi je kosa mekanija, a da ne govorim kad ju osušim.

Noo, da Vam ukratko predstavim samo pakiranje ovog proizvoda.
Ulje dolazi u plastičnoj bočici od 92ml, sa pumpicom i čvrstim čepom.


Uobičajene je teksture, prozirne boje. Jako finog mirisa koji ostaje dugo na kosi. Potrebna ga je vrlo mala količina, svega par kapi. 

 
Kako ga nanosim na mokru kosu, nije mi uzrokovao nikakve neželjene posljedice. 

 

Kao što sam napisala na početku posta, ovo ulje čini moju kosu mekanijom i sjajnijom. Sviđa mi se što ga već 2 mj koristim, svaki put kad operem kosu (a to je skoro svaki drugi dan), a bočica još skoro puna. Vjerujem da će mi trajati još dobrih 4-6 mjeseci. 

Koliko sam čula, ovo ulje se može nabaviti u specijaliziranim dućanima sa frizerskom opremom i košta oko cca 100kn. Nemojte me uzet za riječ, ovo je okvirna cijena jer nisam mogla pronaći točnu informaciju. Ali mislim da se itekako isplati dati te novce, jer je proizvod odličan i stvarno dugo traje. 


Jeste li Vi čule za Matrix proizvode? Možda Vaša frizerka koristi nešto od njih?
Kako Vam se čini ovo ulje? Hoćete li ga isprobati?

Primjedbe

  1. djeluje jako sličan mojoj Moringa verziji,, jako kvalitetna i lagana ulja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ti si tu verziju dobila, ma predobra su im ta ulja :)

      Izbriši
  2. Žao mi je što ja nisam dobila ovo ulje! :D
    Matrix koristi moja frizerka haha ja sam se baš iznenadila kad sam ih vidjela kod nje na polici :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar