Batiste Dry Shampoo

"Batiste šamponi za suho pranje poznati su britanski brend koji se na tržištu nalaze u obliku spreja i idealni su za sve tipove i boje kose, kao i za različite stilove frizura. Praktični su i prilikom putovanja, iako je njihova najveća prednost brz i dugotrajan učinak."
Za Batiste šampone za suho pranje sam i ranije čula, ali sam oduvijek mislila kako oni nisu zdravi i da uništavaju kosu. Sve dok se jedan dan nisam odlučila kupiti i isprobati jedan od Batiste šampona, i to kao što vidite na gornjoj slici, Floral & Flirty blush. Malo me i bilo strah ujutro kad našpricam na tjeme, šta će se desiti? Hoće li mi kosa izgledati još masnije nego šta je? Ali ja sam ostala oduševljena, kosa mi je na tjemenu i šiškama stvarno izgledala kao svježe oprana.

Idealan proizvod ako Vas kao i mene, muči masna kosa već idućeg dana od pranja. Kosu osvježi mirisom, pokupi višak masnoće s tjemena i daje joj volumen. Svakako Vam preporučujem da probate jedan od Batiste šampona, odlično ga je imati pri ruci kada jednostavno nemate vremena za pranje kose.

Eh da, zaboravila sam Vam predstaviti samo pakiranje i način uporabe. Blush šampon je intenzivnog cvjetnog mirisa, bočica je jednostavnog i praktičnog oblika, a i dizajn ne zaostaje. Sadrži 200 ml proizvoda i mislim da će mi dosta dugo trajati jer je potrebna mala količina proizvoda za odličan rezultat.

  

Što se tiče uporabe samog proizvoda, dovoljno je protresti bočicu, raspršiti po kosi na udaljenosti oko 30 cm, pričekati neko vrijeme te počešljati. 


Batiste šampone možete pronaći u drogerijama kao što su DM, BIPA, Muller. Ja sam ovaj kupila u DM-u za cijenu oko 25 kn. Također, dolaze u više verzija. Ja sam vidjela kod nas da su po većini drogerija na policama Blush, XXL Volume, Dark & Deep brown (namijenjen smeđoj kosi). Cijena im je oko 35 kn.


Jeste li koristile koji od ovih šampona ili neki drugi dry šampon? 
Kakvo je Vaše iskustvo?



Primjedbe

  1. koliko sam hvalospjeva pročitala o njemu a još ga nisam kupila

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ja stvarno neznam sta cekas?! Ma salim se ;-) Probaj, ako ti se kosa brzo masti mislim da ce ti se svidjeti. Javi dojmove ako probas! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super stvar, jedini je problem što bi oni trebali služiti između pranja, a ja sam se toliko ulijenila otkad su izašli da ih koristim umjesto pranja. Upsić :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast da možeš toliko izdržati, meni je koma jer me vlasište počne svrbiti, pa zbog toga moram oprati :(

      Izbriši

Objavi komentar