Avon NutraEffects Hydration dnevna krema


Možda ste već čitale o novim kremama iz Avona, a ako niste ostanite ovdje i pročitajte post do kraja. 

Nova linija krema zasniva se na korištenju raznih sjemenki, namjenjena svim potrebama različitih tipova kože. NutraEffects proizvodi raspoređeni su u Hydration, Balance, Radiance, Ageless i Ageless advanced linije koje sadrže kreme i proizvode za čišćenje lica.
Sve linije sadrže aktivni kompleks na bazi različitih hranjivih sjemenki. NutraEffects kreme pogodne su za sve tipove kože: suha i normalna, mješovita, umorna, kao i za sve dobne skupine. Također, cijela je linija prikladna i za osjetljivu kožu.

Ukratko ću Vam opisati i svaku liniju, iako je moj post posvećen dnevnoj kremi iz Hydration linije.

Hydration linija - namjenjena je suhoj i normalnoj koži, aktivni kompleks na bazi chia sjemenki (chia sjemenke su bogat izvor omega-3 kiselina, vitamina i antioksidansa). Idealna je za dugotrajnu hidrataciju, te čini kožu mekom i glatkom. Ova linija sadrži dnevnu kremu, te gel kremu. Više o ovoj liniji ću pisati niže, jer ipak je ona glavna tema današnjeg posta.

Balance linija - namjenjena je masnoj i mješovitoj koži, aktivni kompleks na bazi chia sjemenki i matirajućih sastojaka (matirajući sastojci apsorbiraju masnoće i umanjuju sjaj lica, dok chia sjemenke održavaju optimalnu vlažnost kože). Omogućuje matiranje kože, umanjuje lučenje masnoće te vidljivost pora, održava optimalan nivo hidratacije. Također i ova linija sadrži dnevnu kremu SPF 15, te gel kremu.

Radiance linija - namjenjena umornoj koži i neujednačenom tenu, aktivni kompleks na bazi sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice (ove sjemenke pomažu u smanjenju pigmentacija u stanicama kože koje mogu uzrokovati neujednačen ten. Pomažu koži vratiti blistav sjaj te istaknuti njezinu prirodnu ljepotu). Omogućuje ujednačavanje tena, istiće prirodnu ljepotu kože, te pruža blistavi sjaj. Ova linija sadrži dnevnu SPF 20 i noćnu kremu, te toniranu kremu SPF 20.

Agelles linija - namjenjena koži s prvim znakovima starenja, odnosno osobama 35+. Aktivni kompleks na bazi sjemenki nara (nar je bogat izvor antioksidansa koji igraju ključnu ulogu u usporavanju procesa starenja kože te održavaju njenu mladenačku ljepotu). Također i ova linija sadrži dnevnu kremu SPF 20 te noćnu kremu.

Agelles advanced linija - namjenjena koži s uznapredovalim znakovima starenja (duboke linije i bore, opuštena koža), osobama 45+. Aktivni kompleks na bazi sjemenki nara i ceramida (sjemenke nara su bogat izvor antioksidansa koji igraju ključnu ulogu u usporavanju procesa starenja kože, dok ceramidi jačaju zaštitnu barijeru kože odgovornu za održavanje optimalnog nivoa hidratacije). Linija sadrži dnevnu kremu SPF 20 i noćnu kremu.

Proizvodi za čišćenje lica - pogodni za čišćenje svih tipova kože, te za sve dobne skupine. Aktivni kompleks na bazi sjemenki koje su nezamjenjiv izvor nutrijenata. Sadrži pjenu za čišćenje lica, te osvježavajući tonik za lice. 

No, da se vratim kremi koju sam ja imala priliku isprobati i koju još uvijek koristim. 



Odkad sam na Beauty Blog Day-u dobila od Avona ovu kremu, odlučila sam odmah krenuti sa korištenjem. Već nakon prve primjene, moja koža bila je mekana i glatka.
Dnevna krema je sa SPF 15, te kako kažu u Avonu:
Lagana zaštitna dnevna krema dubinski hidratizira, čini kožu glatkom i mekom te joj pruža zdraviji izgled.  
 Krema dolazi u čvrstom kartonskom pakiranju. 

Odlično je to što na pakiranju možete pronaći "uputstva za upotrebu", kao i sastojke:



Sama krema dolazi u staklenoj teglici sa čvrstim plastičnim poklopcem. Količina koju dobijete je 50 ml, a cijena joj je 65kn.

Krema je lagane teksture, mliječno bijele boje. Na licu ne ostavlja nikakav film, upije se relativno brzo i nema baš neki miris. Iako je dnevna krema, ja ju nanosim navečer nakon što skinem šminku i umijem se. S obzirom da je moja koža masno-mješovita, mislim da bi mi ipak više odgovarala krema iz Balance linije, iako me ni ova nije previše razočarala. Samo mi se ujutro zna sjajiti lice, te je i to dodatni razlog zašto ju ne nanosim ujutro (pogotovo prije šminke). Krema mi nije izazvala nikakve probleme po licu u vidu prišteva, crvenila ili slično, jedino kao što sam već spomenula mi je dodatno mastila T-zonu.


Sve u svemu, svidjela mi se ova krema, pogotovo osjećaj mekane i glatke kože koji daje. Drago mi je da je Avon plasirao ove linije na tržište i nadam se da ću isprobati i kremu iz Balance linije, koja bi po opisu trebala više odgovarati mojoj koži.


Kako se Vama sviđaju linije ovih krema iz Avona?



 

Primjedbe

  1. Ovu kremu baš želim isprobati, čini mi se da bi bila idealna za moju kožu ali nažalost ne znam nikoga tko prodaje Avon :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako si iz Zagreba, imas u Importanne centru tete koje na Avonovom štandu daju besplatne kataloge, a možeš od njih uzeti i kontakt te preko njih naručiti. Tako sam i ja na početku, dok nisam nikoga znala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja jos svoju nisam stigla isprobati, ali mislim da sam dobila drugaciju. Moja je prozirna i vise kao gel krema pa se nadam da ce mi odgovarati. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, moguce da ti nisi dobila dnevnu kremu nego gel kremu. Ajd bas me zanima kakav je, javi kad probas :)

      Izbriši

Objavi komentar