Moji najdraži muffini sa čokoladom



Hej drage moje, kako mi provodite ovu sunčanu nedjelju? Ja očekujem bratića na ručku, pa sam za tu priliku napravila svoje najdraže muffine. Odkad sam na coolinarici naišla na ovaj recept, stalno ih pravim. Svi koji su probali, oduševljeni su njima pa čak i moja mama koja je inaće majstorica s kolačima. 
Zato sam odlučila i s Vama podijeliti ovaj odličan recept.

Pa evo da krenem:

       Od sastojaka Vam je potrebno 3 jaja, 150 g šećera, 150 ml mlijeka, 150 ml ulja, 250 g glatkog brašna, 1 prašak za pecivo, 2 vanilin šećera i 50 g čokolade za kuhanje.

       Za početak umutite jaja i šećer, zatim umućenoj smjesi dodati mlijeko i ulje, zatim brašno, prašak za pecivo i vanilin šećer. Čokoladu za kuhanje možete naribati na ribež ili kao ja, nasjeckati sitno s nožem. Meni su tako finiji jer onda imam poneki komadić čokolade koji se baš fino otapa u ustima. Tako narezanu (naribanu) čokoladu dodati sa žlicom u smjesu te lagano promješati. Smjesu sipati u papirnate košarice u kalup za muffine. Ja stavljam po 3 velike žlice u svaku košaricu. Budem na kraju stavila slike da vidite otprilike do kuda stavljati smjesu. Muffine peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 180° oko 25 min.



Nadam se da Vam se recept sviđa i da ćete ga probati napraviti, ako već niste.

Želim Vam lijepu i ugodnu nedjelju!

Primjedbe